Minigull07/11 Skrevet 12. juni 2007 #26 Skrevet 12. juni 2007 Mine spratt ut de første md! Å godt er det... hihi.. Har alltid vært minst før.. Har gått opp en str!!!! Jippi.. Samboern min sier jeg har to perfekte boller!! hahhaha..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 12. juni 2007 #27 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i uke 12, og samboer kaller meg Pamela.... De har bare poppet ut.. Hehe Det var ikke slik forrige gang..
dårligfantasi Skrevet 12. juni 2007 #28 Skrevet 12. juni 2007 trodde egentlig ikke at mine hadde vokst noe særlig , før jeg prøvde bikini overdelen , fra i fjor, hehe .. bruker foreløpig samme bh-str , men det må nok kjøpes inn nye snart (er 26+3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå