Gå til innhold

Har puppene deres vokst no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28 og mine er akkurat som før. Endret seg litt i utseende, men størrelsen er den samme. Men de begynner kanskje ikke å "vokse" før nærmere fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine eksploderte i begynnelsen av svangerskapet, men har roet seg noe nå. Det kommer nok. Noen av mine venner sier at de blir størst når melkeproduksjonen kommer i gang.

Skrevet

Jeg er i uke 23,og de har vokst en del. Jeg var ikke så kjempeutrustet på forhånd, men nå har jeg gått opp fra 75b til 75c:) Økningen er selvfølgelig veldig velkommen, hehe. Har ei venninne som akkurat fikk ei jente, og puppene ble kjempestore helt på slutten, og etter hun hadde fått. Regner med du kommer til å merke forskjell etter som det nærmer seg:)

Skrevet

Har gått opp en størrelse ingenting i mot det:-). Og jeg er 12+2 idag.

Skrevet

De gikk opp i størrelse ganske tidlig, og har holdt seg. Jeg er fornøyd med det :) Da jeg var i høst å skulle kjøpe nye bh-er, prøvde jeg 5-6 stykker, men alle var litt "slappe" og jeg gikk deppa ut av butikken... Etter jeg ble gravid måtte jeg kjøpe nye i STØRRE størrelse, så er veldig fornøyd nå :o) Når melka kommer blir de vel digre (sett i forhold til til det de var før, hehe :-)

Skrevet

Hei hei =) Mine har ikke vokst i det heletatt. Gjorde ikke det i forrige svangerskap heller =) Ikke trenger de og gjøre det heller,hihi..er tungt nokk og bære på dem nå som det er en 95d størrelse + når melka kommer blir dem vell også tyngre ;p

Skrevet

Mine vokste veldig de 3 første mnd.Gikk fra B-cup til C-cup på noen uker bare.Etter det roet det seg.Nå er jeg i uke 24 å de har stabilisert seg.Nå er problemet heller at de lekker litt.Bruker sort bikini så ingen kan se det.

Skrevet

det første som skjedde med kroppen min etter at jeg ble gravid var at puppene mine ble enorme.. hehe.. De vokste en størrelse opp og ser ut til å ville sprenge.. Men har roet seg . Er i uke 19 nå.

Skrevet

Er i uke 24 her, og har ikke inntrykk av at mine bryst har vokst noe, nei. Ingen problemer med å bruke samme BH`erog jeg er "kun" en B fra før. Velger å tro at alt er bra likevel, jeg...

Skrevet

Er 19+3 idag og har gått opp fra 80a til 80c..hehe, me like:)

Skrevet

Fint for deg:) Jeg har vokst fre 85 D til 85 F og sliter som fy med å få kjøpt bh. Her i Hammerfest er det ingen som fører så stor størrelse. Jeg må bestille fra Den Kule Mage

Skrevet

Mine har blitt litt større..Ikke så jeg må bytte størrelse. Men de føles mye tyngere.

Skrevet

Mine har vokst merkbart nå. Jeg er 12+1. Har gått fra størrelse 80 C til 80 D, men da er BHen litt romslig. Merker at de er mye tyngre nå enn før.

Skrevet

Jeg er 22 uker og har gått opp fra 85 C til 85 D.

Til dere som bor i oslo og leter etter butikk med store bh størrelser,så har La senza i byporten mye fint :-)

Skrevet

Mine beskjedne og ganske så slappe 70 B/C pupper er nå blitt fine og struttende gravidbryst som passer fint i 70 D/E bh'ene jeg hadde pakket langt vekk i en kasse med babyklær, hvem skulle vel tro at jeg fikk bruk for de igjen. Og tenke seg til at de til og med var for små i en periode... Ja, ja, om et års tid er det vel bare å flytte inn i B-cupen igjen.

:-)

Skrevet

Tror dette er meget individuelt, jeg er 13+5 og mine har est ut fra 70b til 70 e, ikke direkte misfornøyd med det, men nå kan de godt roe seg en stund- regner egentlig med at de gjør det frem til det nærmer seg.

Skrevet

er 17 uker på vei og mine er ikke forandret i det hele tatt, ikke større, ikke noe mørkere, ingenting=)

Skrevet

Mine har vokst en størrelse eller to ja :-) Men jeg elsker det, har veldig små i utgangspunktet...

Skrevet

Er 25+6 Synes mine er uforandret... De er to små, runde A-cuper, akkurat som før. Mulig de har est litt ut til sidene, for A-bøylene er egentlig for små. Men når de ikke fyller ut noenting forover så kan jeg jo ikke akkurat skifte bh-størrelse heller! Samboer mener de har vokst litt, men jeg vet nå ikke jeg!

Skrevet

å jada,hehe.. etter å ha ammet fire barn så var det sørgelig lite igjen gitt,men NÅ,kjære vene.. men er vel fordi jeg venter jente,med gutta kom ikke puppan før etter fødseln:)

Skrevet

Hei! Jeg har kommet til 18 + 3. Nå har jeg kjøpt meg nye BHer. Tidliger kunne jeg fint bruke 80B, nå må jeg ha 85C.

Skrevet

Hei :)

Jeg er gravid for 2 gang og venter forgjeves på større pupper.........

Forrige svangerskap skjedde ingenting som helst og jeg trodde ikke jeg ville kunne amme. Men når gutten kom ut kom også melka. Så puppene trenger ikke å bli verken større eller endre utseende for at man skal få melkeproduksjon.

Nå er jeg i uke 25 og ingenting har skjedd hitill så jeg regner med at jeg må nøye meg med mine to små attributter :)

Skrevet

Det var puppene som vokste først, nå er de store som jur og tunge. Skal kjøpe bh med G-cup når jeg får anledning. Har alltid hatt store pupper, men dette tar kaka...

Skrevet

Ja,nå er det Pamela-size her,noe jeg ikke føler jeg hadde trengt,he-he! De vokste iløpet av første måneden,men har heldigvis stoppa nå da. Syntes de var mer enn store nok fra før av(D-DD),så ønska meg ikke større. Desverre er det vel sjelden at de krymper når man går gravid,så den ønskedrømmen kan jeg legge vekk,hi-hi! Vet ihvertfall hvor to av de ekstra kiloene har lagt seg!

Håper noe av det forsvinner etter amming,har ikke lyst å være frøken monsterpupp for alltid! ;-D *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...