Gå til innhold

prater du slik til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars gutt :(

Jeg prater ikke slik til mine barn, nei! Barn og is = SØL! Ingeting å bli sinna for det, vel!! Er jo bare å tørke vekk. Og de fleste har vaskemaskin, regner jeg med! Er jo bare en bagatell med litt issøl!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Tenkte også som Thula...at det har skjedd andre ting i løpet av dagen. Og kanskje gutten fikk beskjed om at han kun fikk is hvis han ikke sølte. Varme fører jo også til at en lettere blir slapp og dermed blir kanskje også irritert mye fortere enn vanlig.

Men all ære til gutten...å kun søle noen dråper is når en tar den med inni hoppeslottet er bra gjort!:P

Skrevet

Hehehe, om Daniel søler aldri så mye me brødskiven sin me prim oppå så hiver jeg klærne i vaskemaskina.

Om han søler is når han blir større.. Hva så?? Det er klær!! Man kan vaske det og går det ikke bort så får man kaste det.

Klær er til bruk og kast.

Det finnes en grunn til at jeg kjøper billige klær.

Jeg er en racer på å søle. Kjøpte meg en jakke for 150kr engang, driiiitnydelig. Hadde kostet 600,- før.

Men, så kommer jeg da.. Slenger jakka i bagasjerommet og nå er den full av bremsevæske....

;)

Menmen, jakke er en jakke. Klær er klær.

Og ikke minst.... Unger er unger!

Skrevet

Selvsagt man burde aldri snakke slik til barna sine, det skjer desverre av og til at ting blir alt for krast, men som så mange andre sier her så er det vannskelig å si noe om forhistorien. Om hun sa det første gangen, eller om hun hadde bedt ham komme ned i 5 min.feks.

Men jeg må si at jeg synes ingen barn burde ha is i hoppeslott, av mange grunner. De kan kline til andre, de kan søle og gjøre underlaget glatt, det er lettere å sette i halsen (om kjeks) er det pinne kan de stikke seg på et sårbart sted hvis de faller osv osv.

Skrevet

Min første tanke, hvis det har noe med saken å gjøre, er at han ikke burde fått lov å spise is i hoppeslottet.

Forstår at noen kan være litt krass i farta når man er sliten, men problemet er is i hoppeslottet, ikke is i ansiktet.

Skrevet

Jenta vår hadde ikke fått lov til å gå i hoppeslottet med isen en gang hun. Først spise opp isen og så hoppe etterpå.

Skrevet

Vel, jeg hadde sagt spis is, SÅ hopp. Er jo ikke så digg for alle de andre barna å få masse is på seg pga han. Hadde sikkert ikke snakket til han som om han hadde gjort en dødssynd da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...