Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 #78 Skrevet 20. juni 2008 Har disse symptomene - til og fra: Brystene blir ømme. Tretthet. Mensmurring Smerter i korsryggen Nesten lignende vokseverk i kroppen (har i beina - lårene) Spenn/vondt i tennene Stikk i magen Men, dette er dessverre også pms symptomer... Så får bare vente på ikm og se...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 #79 Skrevet 20. juni 2008 Har også veeeldig sukkertrang for tiden!! Fysj!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juni 2008 #82 Skrevet 23. juni 2008 Uff, skulle ikke lest alle disse symptomene nå før jeg skal legge meg.. Mine symptomer: Småkvalm Hodepine Løs mage Oppblåst i magen Og så 1 uke til IKM da gitt.... God natt alle sammen!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juni 2008 #83 Skrevet 23. juni 2008 Glemte stikkingene og murringen i magen... nok symptomer synes jeg nå... Blir gal av dette....
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #85 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har disse symptomene : Menstrasjonen uteblir Tretthet Fryser lett Halsbrann Hyppige dobesøk for å tisse Stikk i magen nede på venstre siden Skiftende hard/løs mage Er bare noen dager over IKM, tør ikke teste meg :-/ Er så redd for at testen er negativ :-P Hehe.. Nei og nei :-) Håper iallefall sterkt at jeg er gravid! Kan jo også hende jeg bare innbiller meg dette.. Men går vel ikke an å innbille seg stikking i magen eller at man tisser mye? :-P Drikker ikke så mye for dagen heller, så lurer virkelig på hvor all denne veksen kommer fra :-P Sikkert bare nervøs og tenker for mye :-) DYTTER JEG OGSÅ! :-D
Mamma-til-3-jenter Skrevet 27. juni 2008 #86 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er så utrooolig oppblåst i magen!!! Men tror det er en uke (minst) til ikm..... Nei, er vel bare tilfeldigheter........ :-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå