ambroxia Skrevet 23. april 2008 #30 Skrevet 23. april 2008 Jeg har disse symptomene nå!! Fryser lett Smerter i korsryggen Blødende tannkjøtt Hyppige dobesøk for å tisse Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Vet ikke sikkert om det er dette, men svir veldig der! Ekstra tørst og/eller sulten. Blir helt gal jeg Tok test idag, klarte ikke vente , men var negativ. Skal ha IKM om 10-12 dager da, så er kanskje for tidlig ute med testinga....
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Denne var falt langt ned, men dytter den videre. Jeg kjenner disse symptomene: Brystene blir ømme. Hyppige dobesøk for å tisse Lett kvalme Stikk i magen Skiftende hard/løs mage Fryser lett Humørsvingninger Tørst Mensmurring Magekramper Hmm... Må ta en test i morgen. Klarer nesten ikke VENTE"!!!!!!!!
lene p Skrevet 28. april 2008 #34 Skrevet 28. april 2008 dytter den inn igjen på side 1.dette er en kjekk tråd.
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 29. april 2008 #37 Skrevet 29. april 2008 Haha, dytter på jeg og
*Drømmer Skrevet 3. mai 2008 #44 Skrevet 3. mai 2008 5 og 6 dager siden pos el-test, og stikker som juling nederst i magen... Og litt vondt i ryggen... Må bare vente :S DYTT DYTT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå