Gå til innhold

Tegn for å se farskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss det var mine du lurte på så er de omtrent 50/50 grønne og brune med en blå flekk under pupillen på begge øynene, men den ene er større enn den andre som nesten ikke synes lengre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er dine? Det er ofte slik på oss som har tvefargede øyne at de endrer seg over tid. Mine stabiliserte seg rundt konf.alder, og etter det har de vært slik de er nå..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Innerst til puppillen har jeg en brunfarge, den er litt lys, og den går ut i en gulfarge, og så kommer det grønt. Helt ytterst varierer det mellom blått og grått. Er nok grønnfarge det er mest av, men likevel så er det ingen som sier at jeg har grønne øyne når jeg spør åssen øyene mine ser ut...de svarer heller: øh...vet ikkke!:P

Husker ikke når det blei sånn...tror det var rundt konf.alder, ja...på barneskolen hadde jeg i alle fall blåe øyne, og så blågråe.

Skrevet

Oi, her kom det mange svar. Vil bare si at jeg ikke på noen måte tror at slike småting kan bekrefte et farskap (det kan bare en DNA test). Men har babyen et dominant trekk som ikke hverken mor eller far har så kan det UTELUKKE et farskap. Dvs, har mor blå øyne og babyen brune så kan alle menn med blå øyne utelukkes som far. Trodde kanskje noen her visste om noen sånne tegn...

Skrevet

Hei - flere som har det som meg her ser jeg! Jeg har blå/grå/grønne øyne med svart tykk ring ytterst på iris, og brun ring rundt pupillen. Grønnfargen varierer med humør og lysforhold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...