Gå til innhold

Sover alle nakne her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid sovet naken jeg:) det er så behagelig, og siden jeg bor alene tusler jeg gjerne rundt naken om morgenen og før jeg legger meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha - vittig... KNIIIS!

Han vet vel at det er små sjanser for at det blir noe på han da!

Og ellers lever han i håpet?

:)

Skrevet

Sover nesten aldri naken, bare etter sex. Syns det også er ekkelt + at jeg har mer utflod for tiden og liker ikke å kline det rundt.

Har ihvertfall ALDRI av meg trusa hvis sønnen min hopper opp i senga. Der går grensen for meg!

Skrevet

Sover i string og t-shorte jeg, synes det blir så klamt når jeg er naken..om det blir varmt tar jeg av t-shorta, men stringen gjør d ikke så mye varmere;-)

Skrevet

jeg sover ALDRIG naken..ligger bestandig me topp,truse,t sjorte eller nattdrakt:O) er en vane rett å slett...........

Skrevet

sover som regel bare i truse, men hvis det er kaldt har jeg på meg en t-skjorte også, og hvis typen jobber slik at han kommer hjem tidlig på morgenen sover jeg naken slik at han har noe fint å komme hjem til:) ellers sover jeg også naken hvis typen ber meg om det.

Skrevet

sover også med truse !!

Skrevet

Sover alltid naken. Synes det er ubehagelig å ha på meg noe som helst om natta, men det er vel en vanesak også..

Skrevet

mener og det er en vanesak, etter at jeg ble samboer sover jeg bestandig naken, føler at vi kommer litt nærmere hverandre da. Nå hater jeg å sove med noe på meg, men gjør det når vi er hos andre da, eller har overnattingsgjester.

Skrevet

Lurer litt på om dette med å føle seg klam ol. har noe med hvor stor en er? At en kan føle seg mer klam og svett mellom bena uten undertøy om en er kraftig f.eks?

At en kanskje føler seg "tørrere" med f.eks bomull undertøy på når det er varmt?

Jeg selv er 175 og 65 kg til vanlig....er 27+ 5 idag...men har ikke lagt på meg mer enn 2,4 kg til nå.

Sover alltid naken...både jeg og mannen...synes det er best...får litt mer luft på kroppen da. Og det er jo et faktum at trange klær, undertøy..spes. silke kan gi en lettere sopp i sjeden.

Har et veldig naturlig forhold til nakenhet vi da.

Skrevet

Jeg trives best helt naken i senga, men har alltid truse på dersom vi har overnattingsgjester eller vi sover borte. Og så ser jeg for meg at jeg automatisk vil bruke truse når babyen kommer og jeg må opp om natta og sånn. Og når han blir større og vil oppi senga sammen med oss, føler jeg absolutt at man MÅ ha undertøy på, så jeg må vel bare venne meg til det ;-)

Skrevet

Klarer heller ikke sove helt naken....må ha minst truse på. Vanligvis sover jeg med pysj (nattbukse + t-shirt el singlet) eller nattkjole, men nå som det er så varmt sover jeg bare i trusen:o)

Skrevet

Jeg sover naken. Syns det er veldig deilig pluss at det anbefales for å få lufta litt der nede. Spesielt med tanke på sopp ol. Det er det jeg har hørt da. Jeg sover naken mest fordi jeg syns det er deilig.

Skrevet

både jeg og samboer sover naken året rundt... bortsett fra når jeg har mensen da... da er det på med mensentruse og bind.. hehe...

men ellers er vi kliss nakne :) <3 love it! :)

Skrevet

Sover naken innimellom. Må jo skifte på senga ofte da - men er verdt det ;)

Skrevet

Ja, jeg sover naken året rundt. Har på nattkjole hvis vi har gjester. Det er absolutt best å sove uten klær.

Skrevet

Sover naken. Men dersom jeg er hjemme til foreldrene mine eller på hytta, har jeg alltid nattkjole på. Før sov jeg alltid med nattkjole, men ikke truse (omvendt av mange andre :) Dersom jeg overnatter andre steder, har jeg både nattkjole og truse på.

Skrevet

Sover naken året rundt. Det er jo bra å lufte "greia" litt for å forebygge soppinfeksjoner. Også syns jeg trusa krøller og vrenger seg sånn, så jeg får ikke til å sove med den....

Skrevet

Her sover vi med underbuksa på. Ofte kommer snuppa og legger seg mellom oss på natta, og da er det greit å ha på seg undertøy, synes jeg.

Skrevet

jeg sover naken.. dvs, nå har jeg fortsatt blødninger etter fødsel, og ammer, så nå har jeg amme bh og truse, og holder på å bli gæren... det er jo sååå ubehagelig... men nå har jeg vel sovet naken i gudene vet hvor mange år, vært et veldig naturlig forhold til nakenhet hos familien fra jeg avr lita... husker gubben freste til meg når jeg avr oppe en morgen før jeg gikk gutungen, splitter naken, med store vinduer, og vi bor på felt.. hehe.. tenker ikke over det jeg, men gubbn do igjen gardinene ja... flyr ikke naken ute likosm, men jeg trives naken inne... om morgenen.. ja, jege r rar :P

Skrevet

jeg kan dusje med barna mine og sånn, men om natta så har jeg på meg en truse...aldri naken men det har jeg egentlig aldri klart heller

Skrevet

Jeg sover med truse. Og t-skjorte hvis det er kaldt. Liker ikke å ligge helt naken... Føler jeg trenger den trusa i tilfelle jeg drømmer jeg er på do. Ligger jeg uten truse så er det jo ikke noe som "stopper" meg lissom.. Lite sannsynlig at jeg tisser på meg,men sånn i tilfelle lissom.. Hehe.. Teit,men sånn er det;)

Skrevet

Her er det naken ja, synes det er best. På vinteren kan det hende jeg både må ha fullt med superundertøy, tynt skjerf, og raggsokker for å holde varmen. Er en smule kald av meg, men ikke for at jeg vil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...