Gå til innhold

Sover alle nakne her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest innlegget om nakenhet under her så tenkte jeg spørre dere damer her inne da.

Jeg klarer ikke å sove naken.

Jeg har kun på meg truse da,men kunne aldri tenke meg å sove naken, synes dette blir "ekkelt" vet ikke helt grunnen til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som gravid gjør jeg i alle fall det, for da er truser ubehagelig synes jeg. Tidligere sov jeg med truse, og kanskje jeg kommer til å gjøre det igjen altså. Mannen sover som regel med bokser, men i denne varmen har han også kledd av seg.

Skrevet

Jeg sover naken.. har på meg nattkjole og truse om jeg har overnattings gjester. MEn både sambo og jeg sover nakne hele året...

Skrevet

Jeg sover naken.. får helt hetta å ha på meg noe. men noen ganger sover jeg med trusa på..

Samboer liker veldig godt at jeg liker naken.. hihi verken jeg eller han synes det er ekkelt.

Skrevet

Ja, som høygravid orker jeg ikke noe annet. Alle klær klemmer uansett hvor store de er + at jeg holder på å renne vekk om natten selv med åpent vindu, så her er alle klærene av. Sånn til vanlig bytter jeg litt på å ha truse på eller ei, kommer an på, men med mindre jeg ammer liten baby er jeg alltid naken på overkroppen når jeg sover hjemme (når jeg ammer må jeg bruke amme-bh om natten også).

Skrevet

Sover i truse og singlet hele året:)

Skrevet

Både sambo og jeg sover nakne...

Skrevet

Sover naken hele sommerhalvåret, det er jo så utrolig varmt!! Herlig å ligge nydusja og naken under rene sengeklær! :-) Hehe, har ikke hørt noen klager fra sambo på det.... ;-)

Dessuten er det bra for oss gravide å ligge uten truse på natten, da minker sjansen for soppinfeksjoner betraktelig!

Skrevet

sover IKKE naken, har truse på. Synes det er litt ekkelt, med væsker og sann som kan komme ut. Æsj, usj....

Om vinteren har jeg også nattkjole på, men nå som det er så varmt orker jeg ikke det.

Skrevet

Jeg synes det er ubekvemt å ligge uten truse.. bruker som regel ligge med bind om natten nå fordi det hender det lekker litt også.. men ellers så ligger jeg alltid med truse og gubben bruker alltid boxer. Jeg kan ikke akkurat si meg enig med dere som sier det er så varmt med truse... jeg merker null forskjell på temperaturen med eller uten truse!!

Skrevet

Sover i truse,Thats it!=) Liker ikke å sove uten truse...

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

klarer ikke sove naken, føler det blir for klamt og ekkelt

Skrevet

Pleier å sove i truse å singlet, men nå i det siste har alle klærne falt..Er jo aaalt for varmt til å ha noe som klemmer eller i d hele er i veien,hehe:)

Er jo bare å skifte sengtøy litt oftere-som er verdens beste glede når en skal legge seg..mmmm....

Skrevet

vi sover naken.Både jeg og min mann.men hender vi sover med oxo, spørst litt på varmen.

Skrevet

Sover uten en tråd her hjemme,men er jeg hos foreldrene mine på besøk alene sover jeg med singlet og boxer. Skal hunden ligge i senga har jeg også undertøy på,ellers føles det litt wierd... (han ligger i fotenden da,men.)

Skrevet

hehe, ja Elli, er greit å ha på noe hvis hunden skal være til selskap:-D

Skrevet

Uff ja,føles som blotting når bikkja ser meg uten klær,det liker jeg ikke,hi-hi! Han er jo liksom babyen min da!

Skrevet

Ja vett, tenker det samme her..Kan ikke gå i dusjen engang uten at han er "trygt" i et annet rom..hehe...de forstår nok skal du se:-D

Skrevet

Klarer heller ikke å sove naken, så jeg sover i trusen jeg da... Har prøvd å sove naken noen ganger, men da våkner jeg bare av at jeg må på toalettet av en eller annen merkelig grunn...

Skrevet

Sover naken, synes det er mest fritt... :)

Men ikke de dagene vi har stedatteren min da. En dag vi hadde henne for lenge siden lå jeg kun i boxer, hun kom inn til meg og faren. Våknet av at hun lå og så på meg og så sa hun "oj, du har fine pupper!! Mamma sine henger langt ned de...." FLAUT, jeg og typen svarte veldig pedagogisk da, at hun ikke kunne si det til mammaen for da kom hun til å bli lei seg.... Så etter det sover jeg ikke naken hver onsdag og annenhver helg... (:

Skrevet

Sover naken hele året. Unntatt når jeg har mensen selvsagt. Da sover mannen min også med boxer på av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Jeg sover naken når jeg ikke er Gravid. Nå er det for mye utflod og greier, så nå blir det for grisete syntes jeg.

Skrevet

MÅ ha sports-bh på jeg... Får ikke sove med puppene løse. De er så ømme at det gjør vondt når de "henger"... Pleier å sove i bare truse til vanlig. Syns det er ekkelt å sove helt naken.

Skrevet

sover ikke naken,sover i truse..

sånn som i natt da det var så sinnsykt varmt..

men til vanlig sover jeg i t skjorte og truse..

Skrevet

jeg sover naken, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske...

samboer sov ikke naken føre han kom til meg, synes det var irriterende å ha undertøyet hans inntil meg når jeg skulle sove. så fikk han til å ta den av en gang, og siden har han og vært naken.

synes faktisk det å kunne ligge tett inntil min kjære helt naken er noe av det mest intime jeg kan gjøre^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...