Gjest Skrevet 7. juni 2007 #26 Skrevet 7. juni 2007 hehe,....skal jeg spå deg.....det er sikkert det...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #27 Skrevet 7. juni 2007 Ja, kanskje du kan skifte farge om jeg er gravid? Noen skal skifte farge i kveld, uansett! Må bare le her, det er så tullete alt sammen... *sukk*
lilja70 Skrevet 7. juni 2007 #28 Skrevet 7. juni 2007 Jeg innbiller meg at den blir homo hvis du er gravid. -Katt-skinnet til venninna mi hadde spist moren sine piller (kattemoren sine p-piller, ja!), og var definitivt homo. Vi innbiller oss at der er en sammenheng. -Men hvem vet, kanskje det var et vell av tilfeldigheter, og en sommerfugl lettet i en regnskog et sted???
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #29 Skrevet 7. juni 2007 Men hvordan kan vi vite det sikkert? Må jo ha en damekatt i løpetiden tilgjengelig og en annen hannkatt, fortrinnvis homo, så den ikke hopper på damekatten. Og etter jeg har tisset på katten, så tar vi på den blindfold og ser hvilke rumpe den snuser seg frem til.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #30 Skrevet 7. juni 2007 Ta den med tilbake der du kjøpte den,og klag. Forlang ny test!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #31 Skrevet 7. juni 2007 Det må jeg gjøre, testene skal nå hvertfall ikke se sånn ut! Antakelig en defekt test og ikke noe som tyder på at den prøvde å vise gravid?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #33 Skrevet 7. juni 2007 Du får le du, jeg griner litt. Og ler innimellom slagene. Helt forbanna utrolig! *rister oppgitt på hodet* Håper den syke CB-kødden som lagde denne testen kan legge seg med god samvittighet for å ha gjort en dame sprø.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 7. juni 2007 #34 Skrevet 7. juni 2007 Du har antagelig tissa for mye på den. Du får prøve "balle-hårsmetoden" på mannen din eller kjøpe en ny test.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #37 Skrevet 7. juni 2007 Ja, for der bruker de helt andre tester, dumma.
ragna Skrevet 8. juni 2007 #39 Skrevet 8. juni 2007 høh? hva skal man med legekontor når man har dr.yppert tilgjengelig??
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #40 Skrevet 8. juni 2007 Høhøhø... tror jeg er hinsides dryppert'ens hjelp nå...
ragna Skrevet 8. juni 2007 #41 Skrevet 8. juni 2007 du får rett og slett sanke deg flere pinner hufsa;) kanskje Èn av dem virker kanskje kanskje?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #42 Skrevet 8. juni 2007 Skal tusle ut i skogen etterpå tenkte jeg, der finner jeg sikkert mange fine gratis pinner som gir meg like mye svar som den topakningen jeg betalte 174 kroner for! ;o) Hadde tenkt å gå tilbake til apoteket i dag og klage, men der var jammen alle prikkene vekke så da hadde jeg jo ingen beviser på det lenger. Hmmmf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå