Gå til innhold

Helvetes jævla ClearBlue-tester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faens dritt alt sammen, til helvete med dem! Kan ikke de forbannade dritt-testene bare se til helvete å ikke kødde sånn med hodene til folk?

Og nei, jeg orker ikke digital, de slår ikke ut på meg som gravid, brukt dem før! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En idiotisk drittest som er fullstendig ubrukelig, kunne likså godt pissa på en pinne fra hagen! Grrrr... *spytt, fres, knurr, glefs*

Skrevet

Hvis det er noe galt med de så skal du få nye av apoteket :)

Skrevet

Det står så fint på pakken:

En strek - ikke gravid

Et kryss - gravid

Men det står ingenting om hva det betyr når lyseblå prikker dukker opp!!!!!!

Skrevet

Hmmm... ingen streker i det hele tatt, altså? :S

Skrevet

Neeeiiii... det betyr at CB elsker å gi folk angst og nervroser når de lager noen med bare prikker på!

sånn ser den ut:

_'_

'

'

Ikke et kryss, ikke en strek, men prikker!

Skrevet

dalmantinervalper....

hehe.....

Skrevet

Det betyr "vær så god: bli gal!"

Er det mulig? Aldri hørt om før...høres frustrerende ut.

Skrevet

Kontrollstreken og den vannrette streken med noen prikker rundt. Dritt!

Skrevet

Må jo bare le også... haha, 101 kanskje? Og Cruella DeVille på døra om noen uker? Hvor lenge er drektighetstiden?

Skrevet

Du har ikke en til, regner jeg med...?

Skrevet

Nei, det var den siste i pakken. Tok den andre i går, men den gjorde meg heller ikke så klok. Skyggestrek eller lys positiv strek?!?

Gidder aldri mer å betale for pinner jeg tisser på, heretter henter jeg dem bare i skogen. Sannheten kommer for en dag uansett!

Skrevet

Vet det kanskje ikke virker så fristende, men hvis du tar md den ødelagte testen så skal du altså FÅ nye av apoteket :)

Skrevet

Jeg også hadde en clearblue test som ikke virket som den skulle.. Var to i pakka, den første ville ikke trekke opp urin i det hele tatt.. Selvfølgelig liksom, siden det var snakk om de verste minuttene i mitt liv (gravid eller ikke).

Test nummer to virket derimot, hvis ikke hadde jeg blitt rimelig forbanna!

Viste ikke testen noen slags streker overhode? Har bilde av min positive test inne på profilen.

Skrevet

sånn så den ut:

.'

-- og kontrollstreken kom opp som vanlig

'. <--- skal forestille testfeltet

omtrent, lyseblå prikker rundt omkring.

Skrevet

men utfra normal logikk.....1) dersom stripa kom med en gang er det denne som indikerer at du faktisk har tissa på den....dersom prikkene kom samtidig er de nok søl fra denne indikatoren....2) derimot hvis disse prikkene dukket opp etterhvert....er de en ufullstendig hcg-indikator strek.....og dersom sistnevnte er du gravid.....

så det så....

Skrevet

... skulle ønske jeg kunne trøsta deg. -Men du får vel prøve igjen i morgen;-)

Skrevet

Akkurat nå er jeg fullstendig ribbet for normal logikk og mener bestemt at det sitter en eller annen sadist på CB-fabrikken og fryder seg over varene h*n har sendt ut til folk. Hvis jeg konsentrerer meg... så kan jeg høre en ond latter i det fjerne.

Skrevet

Er jo enda i tidligste laget... enda en eller to dager igjen, men har jo fått fullstendig angst de siste dagene.

Men, nå har jeg ikke mer å tisse på, så da klarer jeg vel å holde meg til over helgen, hvis jeg fortsatt mener jeg har grunn til å tisse på noe.

Skrevet

He he he, har en nabokatt inne hos mamma, som har tissa på lekegrinda, jeg kan gjerne holde ham fast, hvis du tisser på ham???

Skrevet

Okei da, har jo blitt en vane å tisse på noe, så da kan jeg likså godt tisse på katta også!

Vet du om den blir blå hvis jeg er gravid og grønn hvis jeg ikke er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...