Gå til innhold

Rundt 164 cm "høy" - hva veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

signerer chanzei nå gitt..er dere virkelige ærlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca 164 og veier 57-58 nå, men er 12 dager siden jeg fødte da, så det kan jo hende det blir litt mindre når verste melkesprengen avtar ol. (har jo dobbelt så store pupper som vanlig og de veier jo litt nå, men det går jo over).

Skrevet

162 og 52 kg :) skulle gjerne ha veid bitte litt mer, la på meg over 20 kg i graviditeten og håpet å få beholde 5 kanskje, men neeeeeeida..

Skrevet

Jeg er 164 høy og veier 53 kg .

Skrevet

Dere lurer bare dere selv alikevell.

*riste oppgitt på hodet*

Skrevet

Syns det virker normalt og ikke som "tannpirkere". Jeg er 173 og trivselsvekta mi er 58. Er mer nå selvølgelig siden jeg er gravid, men før jeg ble det var jeg 57. Ingen har noen gang syns at jeg er spesielt tynn, normalt slank bare....

Mange som ser ut som tannpirkere veier ganske mye, og det er mange som veier mye som ikke ser slik ut heller. Dette er nok fryktelig individuelt.

Skrevet

Jeg er 166 og veier 63,5 kg., er veldig bra trent ..Men kunne vel veid 60.. men det er bagateller.. det kommer med trening;=)

Skrevet

hehe hvorfor sier du det chanzei? Jeg lurer ikke meg selv hvertfall :) tror neppe at folk gidder å lyve om vekten sin her inne heller.. Hvorfor skulle de det? er jo mange som har bilde i profilen o.l. da ser man jo om folk juger eller ikke..

Skrevet

Nei, jeg vet at du er tynn.. Har jo sett bilder av deg :)

Nei, virker så rart..98% av de som har svart på denne tråden er under 65 kg! De fleste under 60...

Hvorfor man lyver på seg annen vekt aner jeg ikke... man sier jo alltid noen kg mindre når folk spørr hvor tunge de er? I dette tilfelle, en del kilo for å si det sånn..

=)

Skrevet

Kanskje de som veier mer ikke har så lyst til å skrive det her :)

Skrevet

ååå skulle aldrig gått inn på denne tråden..der ble selvtilliten min trøkt ned i bånd gitt:(

jeg er 164 og veier 76*grøss* kg

jeg trodde jeg bare var litt små lubben men når jeg leser her så skjønner jeg det at enten er dere fyrstikker eller så er jeg ei blubbe:(

har ikke villet gått i bikini enda og vil det iallefall ikke nå

Skrevet

Jeg har aldri sagt noen kilo mindre når folk har spurt meg, hva i alle dager er det vitsen med?

Syns i grunnen det er litt rart at du reagerer, noen er tynne, andre er ikke så tynne, syns vekten som de fleste opplyser virker helt normal, jeg.

Hvis du ikke tror meg, kan du gjerne være med å se på vekten, hehe;)

Og det er vel ikke rart å være under 65 kg når man er rundt 1.60 til 1.65.

Jeg er som sagt 1,61 og veier 55,3 kg. Det er normalvektig ifølge BMI-kalkulatoren. Men litt for mye for meg. Når jeg får strammet opp litt mer kommer jeg meg nok ned igjen til min idealvekt som er 52 kg.

Skrevet

jeg er 163 og veier 53-54 kilo!

Skrevet

Silhah!!! Hallooooo.. her er jeg med mine 75 kg!

*vinkevinke*

Skrevet

da må du bli med på stranda så kan vi gå i bikini sammen:p

Skrevet

Du har sikkert mer muskler enn meg :-)

Muskler veier mer vet du ;-)

Jeg har vært sengeliggende og har kastet opp hver dag siden september-mai, så jeg ser heller ikke så alright ut i bikini nå, hehe..

Hjelper ikke å veie lite om kroppen er dvassen.

Ville heller hatt litt flere kilo og litt mer styrke ;-)

Skrevet

okei, da skal eg hoppe inn her med mine 163 på strømpelesten, og mine elskede 83 kg!!!!

men bruker 38 i klær, så føler meg ikke tykk da...

Skrevet

åsen klarer du å bruke str 38??

Jeg er 165 cm/68kg og bruker 42 (40 på en veldigggggg god dag)

Skrevet

De som veier 50 kg og er 165 høy har nok ikke mye muskulatur...kanskje noen av dem, man har jo forskjellig beinbygning. Muskler veier mye mer enn fett. Jeg er 165 nå, og 64 kg. For 4 år siden da jeg ikke trente var jeg 57. Med trening ble jeg kraftigere i kroppen, og sterkere da:) Nå etter graviditeten merker jeg at musklene har så og si forsvunnet. Rumpa er borte og lårene er tynnere, hehe, ganske slappfisk...

Skrevet

1,60 og 56kg. Trives ganske godt med det...

Skrevet

Veier 71 kg jeg... Morn i brød!

Skrevet

Åssen kan du bruke 38???? Jeg bruker det og veier 63 kg!!!Noen ganger må jeg ha større også!

Skrevet

vet ikke, er ikke så altfor tykk, bare tung...

men er IKKE tynn, altså!!! men går fint inn i 38, å i klær som er i M og L. det er stort for meg, for eg har vært en XL å over 90....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...