Gå til innhold

Rundt 164 cm "høy" - hva veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at min trivselsvekt er 62 kg, veide det for 4 år siden. Siden den gang har jeg lagt på meg ca 15 kg...!

Trives ikke med den kroppen jeg har nå. Har en søppelsekk full av fine sommerklær jeg ikke får brukt...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 168 å veier 66kg. Syns det er helt passe. Før jeg ble gravid veide jeg bare 54kg å det var alt for lite. Heldigvis fikk jeg beholde noen kilo fra graviditeten. Gikk opp 28kg da..hehe..men så ikke sånn ut faktisk. Ikke hadde jeg noe særlig vann i kroppen heller.

Skrevet

jeg veier 53 kg.. og for meg er det helt passe:)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Er 163,5 og er vel 58 kg nå, trivselsvekta mi er vel ca 52 kg ca:o)

Skrevet

Så tynne dere er da! :P

75 kg her..La på meg altfor mye under graviditeten gitt

Skrevet

Er 166 og veier for øyeblikket 65 kilo. Skal ned til 60-62 kilo før jeg er fornøyd.

Skrevet

jeg er 165cm høy og veier 68kg (3 mnd siden jeg fødte da).FØr jeg ble gravid var jeg 63 og den var bob-bob

vil gjerne gå ned til 60 men virker som det er Mission Impossible

Skrevet

veier 50 kilo og førnøyd med det :)

Skrevet

168 og 47 kg

Trives best på 50-52 men kommer aldri dit =(

Skrevet

jeg er 163 høy og veier vel sånn ca 60 kg nå... trives absolutt ikke med det...skal hvertfall ned til 55 der hvor jeg var før jeg ble gravid...hehe...:o) men ting tar tid ja...huff..4 måneder siden fødsel...

Skrevet

Er 165, veier 49. Trives best på 52-53.

Skrevet

Veier vel rundt 58-59, men vil gjerne ned på 55

Skrevet

163 og 50kg, greitt nok, men har litt fleskemage og valker på sidene:-( men gidder heller ikke å gjøre noe med det så da er det min egen skyld...

Skrevet

jeg er 1.66 høy. å veier 60 kilo. veide 47 før graviditet. å 67 før fødsel. er 6 uker siden fødsel nå.

Skrevet

47/48 kg

Skrevet

Himmel!!!! Dere er jo fyrstikker alle sammen!!!!

Skrevet

jeg er 161 cm, og veier vel 62kg. Skal ned rundt 10 kg før jeg er fornøyd.

Skrevet

Er 166 cm...og for tiden stor som en hval....he he - men det har sine narurlige grunner;o)

Er vanligvis mellom 58-60 kg og syns det er ok...kunne gjerne vært noen kg mindre uten at det hadde gjort noe...

Skrevet

167cm, 63 kg. trivselsvekt på 60, jobber med saken men de siste 3 sitter f... så godt!

Skrevet

Er 162cm, veier 77kg. Da jeg ble gravid veide jeg 76, la på meg 11kg og gikk dem ned igjen på en måned. Frem til for seks år siden veide jeg 58kg og stortrivdes med det.

Etter en del år med sykdom og stillesitting veier jeg nå altså 77. :o( Vil gjerne ned 12-15kg. I forhold til de fleste på denne tråden, er jo jeg en hvaaaaal, jeg!!! *gå ut av denne tråden som får meg til å føle meg enorm* ;o)

Skrevet

Jeg er 161 cm, og da jeg veide meg i går viste vekten 55,3 kg.

Skal ned til 52 kg, der ser jeg best ut.

Skrevet

Er dere virkelig ærlige nå?

Virker som tannpirkere hele gjengen jo..

Skrevet

Chanzei: Ja, jeg er ærlig. Jeg sverger. ;o) Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...