Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #26 Skrevet 9. juni 2007 Dersom det kan gjøre en annen mamma og pappa like lykkelig som vi ble,og alternativet for oss ville vært å kaste potensielle "søsken" etter ivf,så er det helt ok for meg,ja.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #27 Skrevet 9. juni 2007 ville du gitt bort barna dine nå?og i såfall hvorfor/hvorfor ikke? uansett er jo barnet ditt hvis du gir bort et egg. og hvorfor har du ikke donert egg da, hvis det er så viktig og hvorfor har ikke mannen din donert sæd ?
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #29 Skrevet 9. juni 2007 Der skrev du deg rett ut av diskusjonen. Dette ble for dumt,anonym.
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #30 Skrevet 9. juni 2007 Regna nesten med det,men nå fikk du smør på flesk-svar fra meg uansett da,he-he! :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 #31 Skrevet 9. juni 2007 *sigenerer på balooa sin jeg*
Teltpluggen Skrevet 9. juni 2007 #32 Skrevet 9. juni 2007 Jeg bare skriver under på balooa sin jeg og rekner med du tar det derfra.. For min samboer hadde det blitt meget unaturlig og rart med sæddonasjon fra en annen mann. Det hadde jo ikke blitt HANS barn, biologisk sett. Det finnes så mange for og imot for både det ene og det andre, men i bunn og grunn sier jeg ja til både eggdonasjon, sæddonasjon og adopsjon.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #33 Skrevet 10. juni 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
SusyQ Skrevet 10. juni 2007 #34 Skrevet 10. juni 2007 Helt klart ja. Ser ingen grunn til å forskjellsbehandle infertile menn og kvinner.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #35 Skrevet 10. juni 2007 Jeg sier nei til både eggdonasjon og adopsjon for homofile. Det er for mye klussing med naturen på gang!
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 10. juni 2007 #36 Skrevet 10. juni 2007 ja:) så får alle muligheten til å fostre opp sitt eget barn fra begynnelsen:)
Teltpluggen Skrevet 10. juni 2007 #37 Skrevet 10. juni 2007 Og kunstig insaminasjon er hva da? Det er jo ikke "naturlig" sånn sett det heller. Så du anonym mener at ufruktbare par bare bør få adoptere og ikke få muligheten til å være gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå