Gå til innhold

Ja eller nei til eggdonasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det kan gjøre en annen mamma og pappa like lykkelig som vi ble,og alternativet for oss ville vært å kaste potensielle "søsken" etter ivf,så er det helt ok for meg,ja.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville du gitt bort barna dine nå?og i såfall hvorfor/hvorfor ikke? uansett er jo barnet ditt hvis du gir bort et egg. og hvorfor har du ikke donert egg da, hvis det er så viktig og hvorfor har ikke mannen din donert sæd ?

Skrevet

Svaret mitt var til anonym 11:20 (0806).

Skrevet

Der skrev du deg rett ut av diskusjonen. Dette ble for dumt,anonym.

 

 

Skrevet

Regna nesten med det,men nå fikk du smør på flesk-svar fra meg uansett da,he-he! :-)

Skrevet

*sigenerer på balooa sin jeg*

 

 

Skrevet

Jeg bare skriver under på balooa sin jeg og rekner med du tar det derfra.. For min samboer hadde det blitt meget unaturlig og rart med sæddonasjon fra en annen mann. Det hadde jo ikke blitt HANS barn, biologisk sett.

 

Det finnes så mange for og imot for både det ene og det andre, men i bunn og grunn sier jeg ja til både eggdonasjon, sæddonasjon og adopsjon.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Skrevet

Helt klart ja. Ser ingen grunn til å forskjellsbehandle infertile menn og kvinner.

Skrevet

Jeg sier nei til både eggdonasjon og adopsjon for homofile. Det er for mye klussing med naturen på gang!

Skrevet

ja:) så får alle muligheten til å fostre opp sitt eget barn fra begynnelsen:)

Skrevet

Og kunstig insaminasjon er hva da? Det er jo ikke "naturlig" sånn sett det heller. Så du anonym mener at ufruktbare par bare bør få adoptere og ikke få muligheten til å være gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...