Gå til innhold

Dagens hatliste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man kverrulere så inderlig over betydningen av en kommentar fra noen? Vedkommende som har skrevet vet vel selv om hun er dritings med barna sine, eller om hun skrev noe uskyldig som blir overdimensjonert? Man kan da ikke diskutere en persons mening, eller om en bestemt handling er utført eller ikke. Dette vet da personen selv!

Også hatlisten da:

* visning

* at drømmeleiligheten skal selges

* jobbkaos

* en som mangler her inne

Skrevet

Folk her inne er rare. Gir man barna saft eller sukker, så burde man ringe barneværnet, men å underholde barna med en øl skult i jakken så er det greit. Hvor er logikken?

Skrevet

Det fikk meg ihvertfall til å holde med anonyme. Når man henger seg opp i skriveleifer er det etttt tegn på attt mannn ikke har nok itellegeser til å komme me motargumenter.

Skikkelig dårlig argumentasjon.

PS: Jeg har lagt inn noen andre leifer til deg så du kan få fortsette diskusjonen du også. ; )

Skrevet

Så fint at du baserer deg på fornuften i dine valg her i livet.

Skrevet

Dere ser jo på det hele som blodig alvor. Jeg gjør ikke det. Derfor kommentaren på skrivefeil. Syns faktisk hele diskusjonen ble litt dratt ut i det latterlige. (uff, så slem jeg var nå)

Skrevet

Så klart ser du det på som latterlig at noen ikke liker ykleriske holdninger. Det hadde jo jeg også gjort.

Skrevet

i dag bare hater jeg :-(

Skrevet

Kan du forklare meg hva som er hykleriske holdninger her da?

Skrevet

Tror ikke barn har noe vondt av å se foreldrene sine drikke et par øl. Tror rett og slett de gir blaffen i det, så lenge det er under sunne forhold. Skjønner ikke hvorfor LITT alkohol skal forbindes med noe negativt. Et glass rødvin om dagen er jo bare sunt for de med normalt forhold til alkohol.

Skrevet

Det tror ikke jeg heller de har, men å gjemme alkoholen under en jakke når man underholder barn synes jeg blir litt feil.

Skrevet

- begravelser til nær familie (har vært i en idag)

- kroniske filskiftere på motorveien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...