Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jobben Manglende frisk luft på jobben Sjefen Klokken som aldri blir 16 Middagen som ikke er kjøpt inn enda
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 * Å være inne nå * Helvetes makrellboks som sprutet på hvit genser * Hmmmm.........nei, kommer ikke på mer Det er sommer! Smiler om kapp med solen jeg!
M by M Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 - må lage middag til hele familien (min egen skyld for jeg inviterte,men vil helst bare ligge på stranda) - mangel på hagemøbler og altfor stor terasse så må ut med en liten formue for å fylle den - båt som ikke er funksjonell i øyeblikket, så blir ikke båtkortesje og sabetann på oss på st.hans (gremmer meg over å måtte stå å se på uten kruttlappistol og tørkle på hodet beruset av Carlberg:-()
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Beruset på st Hans? Sammen med barn? Nei nei!
M by M Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Sammen med barn nei! Er du gal? Blir ikke konsumert alkohol om barn er med. Dette er noe vi gjør uten barn. Og holder flaskene skjult slik at de barna som ser på syns det hele er veldig moro fordi det er "kaptein Sabeltann". Så det blir moro for oss voksne og show for barna som ikke får med seg at vi har drukket. men man må virkelig ha et på øl innabors for å synge Sabeltann for hele byen på vei ut fjorden;-) Vi har sånn sjørøverbåt nemlig som er høy bak, så det forplikter. Men den er litt sliten i år :-(
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Øh... Bare det ikke er dine baren som ser deg beruset, så kan du underholde andre sine barn i fylla? Litt av en innstilling. Å du? Selv om dem ikke ser deg trøkke i deg alkoholen, så merker dem at dere er drita.
M by M Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Hvem sa noe som helst om å være drita eller synlig beruset her? Ikke jeg ihvertfall! Å drikke øl trenger nødvendigvis ikke forbindes med fyll, selv om det åpenbart er naturlig for deg!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 "Skjule flasken så de ikke ser at vi drikker" Det er alkoholiker fakter.
M by M Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Hehe....da mener du det også mener jeg noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg drikker forresten ikke, så du vet ikke hva du snakker om.
M by M Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Nei, jeg prøver å begrense meg til å bedømme meg selv og det har jeg mer enn nok med. Det syns jeg andre burde ha med seg selv også.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Ser det i det andre innlegget ditt...............
M by M Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 ;-) Jeg bedømmer ingen selv om jeg sier hva jeg mener og spør spørsmål deretter. Men du antok at vi syns det er greit å være dritings foran hele byens barn. Noe jeg må få påpeke er langt fra tilfelle. Og utover det, var vi vel bare enige om at vi er uenige ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Det er vi, men du skrev "Å drikke øl trenger nødvendigvis ikke forbindes med fyll, selv om det åpenbart er naturlig for deg!" Det er faktisk en krenkende dømming av denne anonyme. Blir litt tåpelig å skrive under at du ikke dømmer andre.
M by M Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Når anonym trekker den slutting at vi er dritings når jeg sier "å ha et par øl innabords", så var det helt ut fra anonyms eget hode og derfor dømmende. Hvis vedkommende hadde spurt om vi drakk oss dritings før anklagen kom, hadde det da vært noe helt annet. Og jeg ser på det som viktig for meg å påpeke det, for jeg mener bestemt at fyll og barn ikke hører sammen så det vil jeg ikke ha meg.
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Ville bare si at jeg syns den diskusjonen tok helt av, men må virkelig holde meg med deg Tigerlily! Sitter å små ler litt nå
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes ikke det er morsomt at noen ikke vil drikke forran sine barn, men å underholde andre sine barn med flasken under jakken er greit. Litt sånn rar holdning kan man si.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Denne synes jeg passer veldig fint i denne tråden ihvertfall. http://www.barnimagen.com/forum/thread/9498427
M by M Skrevet 7. juni 2007 #22 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tar en øl til maten innimellom om det faller seg naturlig selv om ungen min ser det. Og det syns jeg ærligtalt ikke gjør noe. Men akkurat i denne sammenhengen syns jeg det er på sin plass å ikke sitte med ølflaska synlig da vi er i en båt og de som ser på ikke kan vite om vi er fulle eller ikke og vi syns ikke de skal trenge å bekymre seg for det. Vi kler oss ut som sjørøvere og har sabeltann på full guffe og ungene syns det er kjempe gøy. Om 25 voksne mennesker ahdde sittet i båten og sunget høyt og lekt sjørøvere med ølflaska i hånda, hadde nok de fleste trodd vi var dritings, noe vi ikke er. Grunnen til at vi ikke har med barn i båten er at vi har et litt høyt tempo og derfor passer det best for ungene å se på. Skjønner? Har aldri fått en eneste negativ kommentar på det før nå. Men, du får syns hva du vil. Jeg har god samvittighet jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Det synes ikke jeg du skal ha, for du underholder fortsatt barn med en flaske "på innerlomma". Hadde det vært min barn som hadde sett på dere, så hadde jeg blitt rimelig forbanna. Ikke gjør noe du ikke ville gjort foran dine barn foran mine barn. Enkelt og greit.
M by M Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 Mitt barn ser på hun også.Og flere av deltakerne i båten har sine barn på brygga som tilskurere. Men ærligtalt, nå har vi vel diskutert dette ihjel syns jeg. Takk for din mening og om du ikke skal feire St. Hans i Sandefjord de neste årene, så er åpenbart ikke dette noe problem for hverken deg eller dine barn. Feirer du her, så får dere heller snu dere i det vi går fordi dere. Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #25 Skrevet 7. juni 2007 Diskutert det ihjel? Bare fordi du ikke har noe å forsvare det med så har vi diskutert det ihjel? Merkelig holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå