Gjest_1001 Skrevet 6. juni 2007 #26 Skrevet 6. juni 2007 Kjører du for fort BØR du ta straffen din kvinne! Herlighet, at du ikke ser det. Er du tett i pappen eller? 15 km/t for mye er 15 for mye. Og det er slike som deg som gjør veiene utrygge for folk som kjører normalt. Tenk deg om litt heller før du setter deg i bilen! Forskjellen på 70 km/t og 80 km/t er 1 minutt på milen!
durdom1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #27 Skrevet 6. juni 2007 Hvis bildet er utydelig og det er vanskelig å identifisere den som sitter bak rattet, så blir saken nedlagt. Bileieren plikter ikke å vitne mot sine familiemedlemer, men den plikter bare å møte opp hos politiet dersom det er ikke han/henne selv som kjørte bilen. Derretter kan politiet kan sammenligne personen på bildet med ande familiemedlemmer, og hvis personen på bildet skal bli identifisert, så skal den betale boten. Men gjentar enda en gang for de tregeste sjiraffer: bare hvis personen på bildet blir identifisert. Mange fotobokser i dag tar bilder ikke av den beste kvaliteten...
~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2007 #28 Skrevet 6. juni 2007 Ja tro gjerne det du... Her er det ikke nsakk om å vitne mot familiemedlemmer. Det er snakk om at eieren av bilen må betale om han ikke ofrteller hvem som kjører. Er ikke mange mnd siden den skane var opp i Oslo Tingrett. Mannen ble dømt!
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 7. juni 2007 Hvor lang tid tar det fra jeg ble filmet til at jeg får bot i posten da?
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. juni 2007 Hvor lang tid kan det ta før jeg får bot i posten?
Gjest_1001 Skrevet 7. juni 2007 #31 Skrevet 7. juni 2007 Den kommer som regel akkurat når du har glemt at du ventet den ;-)
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 7. juni 2007 Kan du si meg hvor lang tid kan det ta mellom den hendelsen (overfartskjøring) og og den dagen man får bot i posten?.. Hvor lang tid tok det for partneren din?
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #34 Skrevet 7. juni 2007 Dersom du får bot, og lar være å betale, så blir det trekk i trygd eller lønn fra statens innkrevingssentral. Men du kan få delt opp forelegg, sånn at du greier med det. Det kan forøvrig også gjøres på nettet dersom du ikke har saker der fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå