Gå til innhold

Hvorfor brede belter oppunder puppa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, hadde bytta med deg, jeg. Drittlei av mann full av sagflis og pussestøv som kommer "listende" i seng til ugudelige tider.

 

-Derfor nevnte bestikkelse, tror han tror jeg skal sove tyngre.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Han får nok rett i det;-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Velkommen. Har du noe spennende på skaftet? -Siden du er gressenke og greier? ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopparberg. Høres ut som noe du kunne være bekjent av. -Tror det er en slump nederst i den ene boksen.

Skrevet

Hva slags belter er det du snakker om? Er det ikke de strikkbeltene med hekte på?

Skrevet

Tenkte mest på brede lærbelter i pastell, med dobbelt spenne. Flott atte:)

Skrevet

Hmm... Jeg har ikke fått med meg dette, jeg..

Belter oppunder puppene?

Skrevet

men sikkert flotte allikevel :)

Skrevet

Ja, kjenner flere som har det.... Synes nå det er ganske fint;-)

 

Mote trenger ikke alltid en forklaring, det bare er slik!

Skrevet

Veit ikke noe om belter under puppa, men alt man får kjøpt er i mammafasong, med livet under (eller til og med over) puppa, og det ser jo fint og smalt ut om man er fin og smal OG TJUE ÅR, evt om man er over fertil alder; for alle derimellom er konklusjonen kun "på tjukken".

Skrevet

Gikk opp for meg at jeg tragisk nok sitter med noe sånt på meg...

Liv over puppene..

Den ble kjøpt i frustrasjon over totalt feil påkledning hjemmefra, da solen dukket opp og forårsaket svette armhuler i forrige uke. Eneste sorte H&M hadde å by på som skjermet offentligheten synet av mine ekstremt velfylte og blåhvite overarmer.

 

Resultatet ble årsmedlemskap på Nautilus, påbegynt i går.

(jeg sitter faktisk her og kjenner at jeg har muskler.. For de gjør så sabla vondt i dag..)

:-D

Skrevet

Empireliv er jo litt fint, men det med brede belter blir litt Trond viggos vaktmester. Skjønner?

Skrevet

He he, mamma kaller det bare "sånne Vibeke Sæther-klær":-)

 

-Lenge leve søtti-tallet.

Skrevet

Gerattis med muskler! Jeg har visst noen i rumpa, kjennes litt sånn etter lang tur med vogn, i bare oppoverbakker... Bekkenløsning er så ... grrr.

Skrevet

vel....

 

når noen folk sier det er mote, når designere lager det, når kjente folk bruker det osv ...så er vi så svake at vi følger moten... det er som at man blir vant til det; det blir ikke lenger stygt eller unormalt. Så finnes det mange som tror de kler det og få som faktisk kler det.

Så lenge det er mote, så må noen ha det...for ikke å skille seg ut fra mengden...

 

Hva med en egen stil og selvtillitt...det kommer man langt med her i verden=)

Skrevet

Takketakk!

Empireliv, belter.. Jeg har virkelig ikke peiling på moter og klær. Men jeg har ikke noe belte på meg her jeg sitter. Det sluttet jeg med på 80 tallet. Ingen planer om å gå tilbake i tid..

Skrevet

Ved å tørre og stå for hva man sier, kommer man også lang her i verden.....=)

Skrevet

sant nok. jeg tør ikke=) er redd store forsamlinger, når man viser hvem man er. ... dårlig erfaring=) men sånn er det=) livet er no bra godt alikevel=)

Skrevet

Som for øvrig livet er når jeg følger moten, og;-)

Skrevet

Hva med sånne tights og lang topp over da,hva synes dere om det? :-)

Skrevet

hehe, jeg synes det ser teit ut på alle jeg. Fordi jeg rett og slett ikke liker det. Og synes tights ser fælt ut uansett!

 

DEt er min mening det, har sett bedre moter!!!

 

=)

Skrevet

Nei, tights er en kjempevinner, tights og lang topp er det beste som kom ut av åttitallet, men dessverre var det jo vekk en altfor lang periode. Så nå hamstrer jeg tights, og har plenty topper, men helst ikke de med mest gravid fasong.

Skrevet

Støtter den, luten. Tights er av det gode!!! -Svigermor påstår det ser ut som jeg går i strømpebukse, gubben får turnoff bare vi SIER strømpebukse, men snertne rumper er jo av det gode, så da bare vender jeg god-sida til, så er'n blid igjen...

 

 

Får vel ta en tur inn på loftet hos mamma, og se om der er noen rester etter diverse raid til Russland/Polen/Ukraina... Jeg hadde en gang min andel tights, men hvor tok de veien? -Ved nærmere ettertanke...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-De passer nok ikke mer.

 

Bråsnur og tar veien mot handlesenter i steden. Hamstring er av det gode!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...