lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #26 Skrevet 5. juni 2007 Åh, hadde bytta med deg, jeg. Drittlei av mann full av sagflis og pussestøv som kommer "listende" i seng til ugudelige tider. -Derfor nevnte bestikkelse, tror han tror jeg skal sove tyngre. -Han får nok rett i det;-D -Velkommen. Har du noe spennende på skaftet? -Siden du er gressenke og greier? ;-D
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 Kopparberg. Høres ut som noe du kunne være bekjent av. -Tror det er en slump nederst i den ene boksen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 #28 Skrevet 6. juni 2007 Hva slags belter er det du snakker om? Er det ikke de strikkbeltene med hekte på?
prekæs Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 6. juni 2007 Tenkte mest på brede lærbelter i pastell, med dobbelt spenne. Flott atte:)
KaMa Skrevet 6. juni 2007 #30 Skrevet 6. juni 2007 Hmm... Jeg har ikke fått med meg dette, jeg.. Belter oppunder puppene?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #32 Skrevet 6. juni 2007 Ja, kjenner flere som har det.... Synes nå det er ganske fint;-) Mote trenger ikke alltid en forklaring, det bare er slik!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #33 Skrevet 6. juni 2007 Veit ikke noe om belter under puppa, men alt man får kjøpt er i mammafasong, med livet under (eller til og med over) puppa, og det ser jo fint og smalt ut om man er fin og smal OG TJUE ÅR, evt om man er over fertil alder; for alle derimellom er konklusjonen kun "på tjukken".
KaMa Skrevet 6. juni 2007 #34 Skrevet 6. juni 2007 Gikk opp for meg at jeg tragisk nok sitter med noe sånt på meg... Liv over puppene.. Den ble kjøpt i frustrasjon over totalt feil påkledning hjemmefra, da solen dukket opp og forårsaket svette armhuler i forrige uke. Eneste sorte H&M hadde å by på som skjermet offentligheten synet av mine ekstremt velfylte og blåhvite overarmer. Resultatet ble årsmedlemskap på Nautilus, påbegynt i går. (jeg sitter faktisk her og kjenner at jeg har muskler.. For de gjør så sabla vondt i dag..) :-D
prekæs Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #35 Skrevet 6. juni 2007 Empireliv er jo litt fint, men det med brede belter blir litt Trond viggos vaktmester. Skjønner?
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #36 Skrevet 6. juni 2007 He he, mamma kaller det bare "sånne Vibeke Sæther-klær":-) -Lenge leve søtti-tallet.
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #37 Skrevet 6. juni 2007 Gerattis med muskler! Jeg har visst noen i rumpa, kjennes litt sånn etter lang tur med vogn, i bare oppoverbakker... Bekkenløsning er så ... grrr.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #38 Skrevet 6. juni 2007 vel.... når noen folk sier det er mote, når designere lager det, når kjente folk bruker det osv ...så er vi så svake at vi følger moten... det er som at man blir vant til det; det blir ikke lenger stygt eller unormalt. Så finnes det mange som tror de kler det og få som faktisk kler det. Så lenge det er mote, så må noen ha det...for ikke å skille seg ut fra mengden... Hva med en egen stil og selvtillitt...det kommer man langt med her i verden=)
KaMa Skrevet 6. juni 2007 #39 Skrevet 6. juni 2007 Takketakk! Empireliv, belter.. Jeg har virkelig ikke peiling på moter og klær. Men jeg har ikke noe belte på meg her jeg sitter. Det sluttet jeg med på 80 tallet. Ingen planer om å gå tilbake i tid..
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #40 Skrevet 6. juni 2007 Ved å tørre og stå for hva man sier, kommer man også lang her i verden.....=)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #42 Skrevet 6. juni 2007 sant nok. jeg tør ikke=) er redd store forsamlinger, når man viser hvem man er. ... dårlig erfaring=) men sånn er det=) livet er no bra godt alikevel=)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #43 Skrevet 6. juni 2007 Som for øvrig livet er når jeg følger moten, og;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #44 Skrevet 6. juni 2007 Hva med sånne tights og lang topp over da,hva synes dere om det? :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #45 Skrevet 6. juni 2007 hehe, jeg synes det ser teit ut på alle jeg. Fordi jeg rett og slett ikke liker det. Og synes tights ser fælt ut uansett! DEt er min mening det, har sett bedre moter!!! =)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #46 Skrevet 6. juni 2007 Nei, tights er en kjempevinner, tights og lang topp er det beste som kom ut av åttitallet, men dessverre var det jo vekk en altfor lang periode. Så nå hamstrer jeg tights, og har plenty topper, men helst ikke de med mest gravid fasong.
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #47 Skrevet 6. juni 2007 Støtter den, luten. Tights er av det gode!!! -Svigermor påstår det ser ut som jeg går i strømpebukse, gubben får turnoff bare vi SIER strømpebukse, men snertne rumper er jo av det gode, så da bare vender jeg god-sida til, så er'n blid igjen... Får vel ta en tur inn på loftet hos mamma, og se om der er noen rester etter diverse raid til Russland/Polen/Ukraina... Jeg hadde en gang min andel tights, men hvor tok de veien? -Ved nærmere ettertanke... -De passer nok ikke mer. Bråsnur og tar veien mot handlesenter i steden. Hamstring er av det gode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå