prekæs Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det er moderne, men ser mildt sagt dumt ut. Eneste fordelen er muligens at utslitte ammepupper slipper bh. Er det fordi at det er så mange som ikke har livlinje lenger, tro?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Du er bare sur fordi du ikke får belte rundt magen
prekæs Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Lille venn. Har samme livmål nå som da jeg var 20. 3 svangerskap siden. Og det er ikke fordi jeg var tjukk i utgangspunktet. Her holder vi oss bra, skjønner du:)
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Anonym.... Jeg er faktisk nødt til å si som min gode venninne Prekæs..... Det er moderne, men ser mildt sagt dumt ut. Eneste fordelen er muligens at utslitte ammepupper slipper bh. Er det fordi at det er så mange som ikke har livlinje lenger, tro? Og vi er ikke sure over at vi fortsatt sklir inn i bukser som også ville ha passet for 15 år siden. (I livet altså!)
prekæs Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 ... men puppa sitter ikke på samme sted lenger...jaja.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Fordi at nå skal 80-tallet tilbake igjen, og alle fjols bare dalter med, samme hvor elendig greiene var første gang det pågikk. Den eneste grunnen til at dette tiåret plutselig er blitt så nostalgisk igjen er at den generasjonen som var i ten-årene da har lederstillinger innen motebransjen i dag. Og da er 80-tallet det selvsagt det beste tiåret som noen gang har eksistert.
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg holder meg IKKE bra, magen og livmålet er IKKE hva det engang var. -Men omstendighetsklær vil jeg faen meg ha meg frabedt likevel. Det viser seg at jeg da har valget mellom symaskin eller fretex. Jeg er glad jeg ikke er den eneste som ser problemet. Kanskje, om noen år, moten endrer seg om vi er mange nok trebarnsmødre som protesterer? ????? HÆ????
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Da er dere vel bare sure for å bli gamle da. Ser kanskje litt bedre ut på oss under 25 liksom
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan kan du si at du ikke holder deg bra? Er det et poeng her som gikk meg hus forbi? Jeg syns da du var både slank og pen.... *sjekker bildene en gang til*
Cat.68 Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Men herregud da mhar dere ikke skjønt det??? Det er jo fordi løsmagen ikke skal ha noen mulighet for å velte over kanten!!
prekæs Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg var en ung dame på åttitallet, og kan ikke huske brede belter så høyt oppe. Hadde brede belter, men dem satt i livet.
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Anonym! Har noen snakket om at vi er sure fordi vi er litt over 25???? Det har aldri jeg sagt! Men du må ha det litt vondt med deg selv som er nødt til å tolke våre innlegg den veien.... Det er faktisk ikke alt som er pent på enkelte kvinner - om de er 18 eller 40. Jeg tror faktisk at Prekæs og jeg koser oss i den alderen vi er i - alt til sin tid vet du!
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Takk Lillejonas. Tusen hjertelig;-) -Jeg skal, bare for i kveld, og våger dere å prøve å sitere meg, kommer jeg til å nekte for alt, innrømme: Det er en illusjon, en illusjon skapt av at jeg NEKTER Å GÅ I JÆVLA OMSTENDIGHETSKLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR!!! ;-) *ikke-sint-bare-pittelitt-småbrisen-og-utrolig-søsete-sansynligvis-etter-et-mildt-solstikk*
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Har du fyllt deg med cider? Hvorfor inviterte du ikke meg....
prekæs Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2007 Mulig anonym har mest vondt av å ikke ha et liv å plassere belte i. Tror nok det;)
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 OH my lord. Og/å-feil. Jeg er nok full. Det må være det. Garantert.
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 OK; har tenkt. Gubben bestikker meg med en sixpack eplecider. Han kjøper også noen jordbærcider, bare i tilfelle de var noe. Jeg har bare prøvesmakt noen jorbærcider. De var ikke noe særlig, noen av dem. M1g: Har du lyst å komme hit og splitte en sixpack eplecider med meg? Pliiis????
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Ja betenkningstid skal du få! (Men kun bittelitt:o))
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #21 Skrevet 5. juni 2007 For å sitere min kjære svigermor: den som ingen byxer (byxor?) har, han må gå med rumpen bar.
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #22 Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor har ikke jeg sånn mann? Og hvorfor er jeg gressenke til torsdag? Hvorfor, hvorfor, hvorfor??? Flisa er jo så stor nå, tje til sommern, så why not. Jeg slenger meg på kosten og er plutselig i liljaland!
Cat.68 Skrevet 5. juni 2007 #24 Skrevet 5. juni 2007 * Fniiiis* Jeg vil dessuten også ha jordbær cider!!
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #25 Skrevet 5. juni 2007 Det er enka som går på gresset og venter på den utkårede! Eller Reve-enka..... Altså jeg:o) (Mannen er i København og jeg er alene hjemme.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå