Gjest Skrevet 7. juni 2007 #26 Skrevet 7. juni 2007 Tenk så spanande! Eg har kasta opp to gongar, så då har eg altså same kjønn på chiquitin som i utgangspunktet. Nei foressten, eg har kasta opp tre gongar - ooh! Det er heilt uuthaldeleg... Doffine: den trassie treern din blei kasta ut av bim av anonym-femmern, beklagæ men ingen gevinst te dæ i dag...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #28 Skrevet 7. juni 2007 Veldig bra - alt for mye hysteri blant gravide!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. juni 2007 #29 Skrevet 10. juni 2007 Men om man kaster opp i partall får man jente! Og i oddetall så får man gutt! Og hvis du har dårlig eggkvalitet så er det jo bare å spise egg, men du må huske at de må være kokte da! Brune høner gir mørke barn og hvite egg gir lyse barn!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #31 Skrevet 12. juni 2007 lager dere barn nå i varmen blir det en mulatt. Føder man før midnatt blir det blå øyne, fem minutter over hel og et glass melk så blir det lyst hår....
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #32 Skrevet 12. juni 2007 Var jaggu flax at jeg mista den første jeg var gravid med,for jeg ble gravid på flydassen! Hadde nok fått ei skikkelig flyfille da! Pjuh! Men nunne,du som kan alt; Jeg har kasta opp så mye at jeg har mista tellinga,er det fare for at jeg kan få en tvekjønna da,eller? Hermafroditter skremmer meg nemmelig!:-( En annen ting, jeg tåler ikke melk. Kommer barnet mitt til å være redd for kuer? Vet at kufrykt ligger til min manns familie. Men han har lyst hår da,kanskje det kan hjelpe...
Fabelaktiv Skrevet 12. juni 2007 #33 Skrevet 12. juni 2007 Faren til mitt barnimagen er sveitser... vil ungen bli hullete.. eller være redd for kyststriper? Alla dessa fråger... Og jeg da som er redd for vann jeg ikke kan se bunnen på og må smøre alt HELT utover skiva.. Kan dette barnet bli normalt?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #34 Skrevet 6. februar 2008 Siden det har vært så mange innlegg om hysteriske gravide i det siste ser jeg at det er på tide med litt faktaoppdateringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå