Gå til innhold

dette er ikke tull, dette er BIM:

Anbefalte innlegg

Skrevet

for hver gang du kaster opp, skifter babyen kjønn frem til den er 12 uker.

Ved 12 ukers alder kan det være smart å spise en smarties om dagen.

Bare de brune, for de grønne kan inneholde for mange E stoffer.

Ved 15 ukers alder kan det være smart å koke vannet du skyller ned i toaletten med, ellers vil du være belastet for små partikler av bæsj som senere gir deg forstoppelse. Denne dras ut som en kork på vinflaske.

Ved 20 ukers alder bør du ikke drikke vann om du bor nærmere enn innenfor en radius på 1 mil fra vannverket. Da får du tannverk. Det er det ikke sikkert gjør så vondt siden man er gravid, men man KAN få noen løse skruar av det.

Ved 30 ukers alder er det fint om du ikke mottar reklame i posten. Om du ser all reklamen for spekemat og sukkerbrus, KAN det hende du legger på deg, og om det ligger noen antirøykekampanjer der vil du kanskje få en lettere fødsel.

Ved 40 ukers alder kan det lønne seg å late som at du har født. For da slipper du å føde. Men premien er allikevel et velskapt barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da. Ha ha ha ha. Vi er noen gærninger her inne.

Dette begynner å bli gammelt nå, så finn på noe annet og mer originalt!

Skrevet

syns den var morsom jeg...

likte kjønnsendringer og nonstop.. men er ikke en i overkant mye?

Skrevet

he he anonym, hva er mer originalt på bim enn å lure på så mye?

Syns det er bra å belyse teite spm jeg, fremfor å bli generalisert politisk av noen som kaller sosionom for et høystatus yrke...

Kan vi ikke bare få være forskjellig??

Og fabel_aktiv; Holder det ikke å suge av fargen? Da får man jo ikke i seg hele???

Skrevet

eller bare spise det inni så slipper man alle disse e'ene..

Skrevet

Det er også viktig å spise masse GULE non stop, slik at man får dekket c-vitamin behovet!!

Skrevet

Men får ikke babyen gulsott av de gule smartiesene da?

Trodde det var de røde som var bra eg....for å sette i gang produksjon av røde blodlegemer... Mye man ikke vet visstnok...:\

Og så må man være veeeeeldig flinke til å spise gress...gjerne det som e litt tørt...ellers kommer ikke melkeproduksjonen i gang. Har alle leid inn en bonde til å melke seg nå da? Venter fremdeles på min postordrebonde fra polen:)

Skrevet

Teot med folk som føler seg så truffet at de ikke tåler en spøk en gang, men må komme med det prektige "kan vi ikke alle være forskjellige , da?". Herregud.

Skrevet

for så selv å signere anonymt..

Vi tar av oss hatten her vi vrenger oss i medynk..

Vi med anonyme nick

Skrevet

Hallejujah!!! ;)

Husk at hvis du liker brun saus så kommer det ut en brun unge og elsker du vaniljeis så får du en hvit unge!

Ønsker du derimot ei lita jente så dra til Bankok og ha sex! For alle som får barn fra Kina får jo jenter!

Skrevet

hva er galt m beijing?

trudde fargen kom at på hvor man putter penis inn hen jeg... håper på en av hver etterhvert kan du si:

en gul

en rød

en brun

og en hvit ?

Skrevet

Å nei og nei!

Du fikk en drittunge! ;)

Vilj du brette eler krølle klussen?? ;)

Skrevet

hæ?

er forresten ikke alle barn drittunger sånn av og på fra 3 til 13?

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

hæ men er ikke bangkok i thailand a..

Skrevet

Bangkok, Beijing! Alt østafor Kongsvinger er vel Kina! ;)

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

åååja haha! :P

jeg ble bare i tvil et sekund skjønner du.. mente ikke å ødelgge spøken :P

forøvrig så er alt østenfor oslo kina for min del men men

Skrevet

TihI!!! :D

Jåin det spøk ju tu!!! ;)

Skrevet

Om du ikke kan spansk bør du ikke lage barn på ferie i spania. For da snakker nemlig babyen spansk, både inni magen (dette høres ut som kattemaling fra utsiden) og utenfor. Tenk å få en unge man ikke skjønner hva sier!! Nei ha bare sex i land der dere kan språket!!

Skrevet

og har man lage-barn-sex i Nederland FÅR MAN faktisk en nedverdingende unge.

Så jeg tror opphavet til en brorpart av bimmerne har hatt seg i nederland..

OG de som løper og får hold, kaller det Holland

Skrevet

Er noe av dette sant? For vi prøver å få ei jente, men tror ikke på at di kjerringrådene vil virke. Men dette høres jo mer logisk ut da!

Og det gule utenpå non stopen, jeg trodde det var det samme som vitaplex jeg, og ikke c-vitamin... Men det er kanskje feil??

Skrevet

Neida... det er masse c-vitaminer i den gule nonstoppen.. kjøp mange poser, så får du i deg ekstra med vitaminer:-))

Skrevet

Men hvis man IKKE KASTET OPP før uke 12 da! Herregud, dette ble vanskelig for meg... Venter jeg jeg en gutt eller jentebaby?!

Skrevet

er du sikkert på at det er en baby og ikke en fisk??

(venninna mi drømte at hun fødte en gjedde i badekaret, nemlig)

:P

Skrevet

Hvis du ikke har kastet opp, da venter du tvillinger, en av hver :)

Skrevet

Æ vente en trassig treer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...