HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. januar 2008 #26 Skrevet 15. januar 2008 Hahaha! Har ikke ledd så godt på lenge.. her var mange morsomme innlegg:) Sitter selv på do lenge jeg, og jeg er jente... Planlegger doturen godt, tar med lesestoff, reklame og evt post og koser meg lenge og vel. Gj.snittet er nok på rundt 15 min, men på en god dag kan jeg sitte mye lengre... Til du som var bekymret for tarmproblemer... Sitter ikke og presser konstant i 15 minutter da.. Tar bare litt i når det presser som verst.. selve pressingen tror jeg nok ikke varer i stort mere enn 30-60 sek av dobesøket:) Det er roen som er nøkkelordet her... deilig å sette seg ned og tenke på bekymringsløse ting en stund etter en lang drittdag på jobb... Stå på! Prøv det selv! kan hende du finner litt forståelse? Kan hende det blir du som blir dronninga og regjerer dassen etterhvert? Anbefales hvertfall på det sterkeste..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #27 Skrevet 19. februar 2008 tips mannen din om at det er farlig å sitte på do å presse, da de kan få hemoroider av det! så en kjapp tur på do er nok det beste!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 Har dere ikke skjønt det? De sitter der for og nyte sin egen lukt! Haha Gubben min å sitter der i evigheter til tider..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #29 Skrevet 21. februar 2008 Trodde mannen min var litt 'unormal'...han sitter opptil 30-60 min. Det jeg bare ikke skjønner, er han han orker å sitte der i drittlukta! :-0 Hva han bedriver der inne, bortsett fra å lese, får være opp til han. Om han 'koser' seg, så får det bli hans hemmelighet. Er ganske irriterende, for han blir sur hvis noen måååå på do, og han blir avbrutt i sin 'fritime'. Jeg gjør det jeg skal, og kommer meg ut så fort jeg kan...hehe.
junijente fikk julijente Skrevet 22. februar 2008 #30 Skrevet 22. februar 2008 Det er faktisk sunt å bruke god tid på do. Ikke at man skal sitte å presse hele tida, men man skal være sikker på at man har fått gjort seg ordentlig ferdig. Husker ikke hvor jeg leste dette, men de anbefalte også at man hadde lesestoff på do, særlig for barna, slik at de ikke bare løper inn og ut igjen og egentlig ikke er ferdige. Så vi har i alle fall en bladkurv på do (har to bad, blader på begge) :-) Her bytter vi ut bladene når vi har lest dem mange nok ganger, slik at det er noe nytt og fristende. Jeg kan gjerne ta med meg et sudoku-hefte eller posten i tillegg, så det er ikke bare sambo som kan bruke litt tid der inne. Faren min var på samme måten, der hadde vi også masse blader på do, og han kunne bruke laaaang tid, særlig på å lese "dameblad" :-) Doen vår blir forresten bare omtalt som "kontoret", men ingen har med seg pc inn dit altså.
annethe Skrevet 23. februar 2008 #31 Skrevet 23. februar 2008 Min "eks" gjorde dette.. Vi hadde så vidt begynt å spise middag hos hverandre, vært kjærester i ca 2 uker. En dag ropte jeg på han fra stua, trodde han var på soverommet og ordnet noe til jobben. Så han bad meg komme fordi han til han fordi han ikke hørte hva jeg sa. Og da jeg var på vei til soverommet gikk jeg forbi badet, og der satt han på do med døra åpen!! Vi hadde enda ikke hatt sex med hverandre og det var ikke det bildet jeg ville ha av han "naken" første gang. Han satt der fornøyd og leste reklame. Han kunne ihvertfall lukket døra! Det forholdet varte ikke mange ukene til, men dette skjedde nesten daglig.. Hehe.. Det var ikke grunnen til at jeg gjorde det slutt altså!
annethe Skrevet 23. februar 2008 #32 Skrevet 23. februar 2008 Også må jeg legge til at han gjerne tok med seg telefonen for da hadde han "tid" til å prate litt med familie og venner...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #33 Skrevet 24. februar 2008 min samboers favorittlesestoff på do er kokebøker! kan sitte 1 time i skitlukt og planlegge middagen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #34 Skrevet 24. februar 2008 kjenner meg igjen her ja... slik er min og... blir forbannet jeg... gutten min på 4år har hatt noen uhell på grunn av dette... er ikke lett når barn må vente... han klarer ikke å forte seg heller... gutten blir fortvilet, har vært tør i to år... samboeren er ikke faren... han skjønner ikke at gutten ikke vil bruke potta... han har jo aldri brukt den... blir forbannet når han ikke tenker på gutten... skjønner ikke at det er mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå