Gå til innhold

Han bor på do,unormalt eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg må så går jeg med en gang,gjør det jeg skal åsså er jeg ferdig.han går når han kjenner han må på do men sitter der likevell i ett kvarter å noen ganger nesten 1 time,gjør andre menn også dette?Hvorfor?Er tross andre også som må bruke toalette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...

helt normalt...min mann gjør det samme og slik jeg har forstått det så føler han det som et lite fristed...der kan han få litt fred og tenke litt. Trenger ikke tenke på alt som skjer der ute i verden...bare hans egen lille atmosfære som teller der inne....min mann bruker å sitte i 45 min. Da spiller han litt kabal på mobilen, han kan ta med dataen og litt andre diverse ting...tror det beste er bare å la dem sitte der...

hehe

Skrevet

hahaha daten med på do? Sen var ny...Min mann leter lenge og vel etter nok lesestoff før han benker seg der ute. Han sitter lett en halvtimes tid, noe som ikke e morro nå som eg må tisse hvert 5 minutt omtrent:P

Skrevet

man skal ikke sitte så lenge på do bare for å sitte der! Ikke bra for tarmen!

Skrevet

*ler* kan du begrunne det med noe fakta av noe slag?

 

det er usunt for tarmen at du sitter lenge på do fordi...? det er noe heeelt annet enn å sitte i sofaen.. du har jo tross alt buksa rundt anklene...

 

*ler*

Skrevet

Når en skal bæsje skal en ikke presse, siden det kan gi dårlig ringmuskel (heter den det montro?) Det skal komme av seg selv, uten noe serlig pressing. Vis ikke kan en få samme problemer som oss damer når vi er dårlige med knipeøvelser. Så en kan få problemer i ettertid. Har jeg lest i ett eller annet blad. Hvor mye, eller hvor sant det er aner jeg ikke.

Så å sitte på do er ikke farlig, men å presse og presse i en time er kanskje ikke av det beste. La de kose seg den lange tiden de sitter der i den gode lukten, da de spør om noen andre skal på do først. Slikat vi andre slipper å holde oss så lenge, når det bare finnes en do i huset ;)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Hahaha, skal man ikke presse når man må bæsje? Da er det vel ikke rart at enkelte sitter en halvtime på dass, hahaha:)

 

Skrevet

Min gjør å det. Han leser, spiller på tlf, åpner posten ol. Men døra står alltid åpen vis jeg vil stikke innom. Dessuten så har vi to do.

Skrevet

Ja!!!!!!!!!!!

Forferdelig irriterende.

vi har en do og fire unger, han må for søren klare å sette opp farten littegrann.

Tror han og har do som et fristed, og det irriterer meg!

 

Skrevet

 

Har man ikke fristed noe sted, må man finne et, og det har han visst gjort.

 

4 unger?? Skjønner ham godt!

 

 

Skrevet

Joda, han må gjerne ha seg både ett og flere fristed, men når ungene står og tripper fordi de må på do, da blir jeg irritert. Han må da være voksen han og!

Skrevet

Gubben sitter så lenge og så ofte på do at når sønn min ikke finner ham i stua er det på do han går først for å finne ham. Stakkar liten, tror far bor på do.......

  • 1 måned senere...
Skrevet

Tror det der er en gutteting...min samboer sitter også lenge på do;)

 

Men det bryr ikke meg så lenge jeg ikke må dit selv da...

Og noen skriver her at det ikke er bra og presse,tror ikke dem sitter og presser i en time men,dem gjør seg vel ferdig også sitter dem der og leser eller det dem foretar seg deg resten av tiden,tror jeg da....og pcn på do er vel ikke unormalt...

Skrevet

nei min tar med seg bamsen(mobilen) og stikker inn i sin hule.. helt greit

Skrevet

Hehe HELT normalt!

Selv for noen dager siden så var vi akuratt klar til å se film når gubben bare "måtte". Og borte ble han.... 20 min seinere, "det var jo to gode artikler i bladet mitt"...

 

Bare innse det, de er slik, og VIL ikke forandre seg ;-)

Skrevet

Her kjenner jeg meg igjen gitt, men det høres ikke ut som om det er andre jenter som sitter lenge på do.

Her i huset er det nesten motsatt, jeg kan ta med meg masse lesestoff og sitte lenge, opp til en halv time sikkert noen ganger.

Synes det er fantastisk å sitte i ro og fred og gjøre det man skal uten mas og kjas eller noen som venter på utsiden....

Så det er faktisk ikke alltid bare mannfolka som er slik... ha ha.

Skrevet

He, he, beste lesinga jeg har hatt på lenge! Skjønner at jeg ikke er alene om å ha en mann som sitter lenge på do! La dem nå få lov å sitte der i fred! Skal innrømme at vi sliter litt her også av og til, med én do, men det hender han får fart på seg og kommer seg opp fremfor å få meg på fanget!;)

 

Så dere forresten ikke på Koht i familien som gikk på NRK1? Spørsmålet hennes var hvor far/mor slapper av, og det var en nokså stor prosentandel av fedrene som slappet av på do! Mor foretrakk badekaret...

 

Må bare vise denne debatten til mannen min når han kommer hjem. Sykt bra! Kanskje greit for han å vite at han ikke er alene!;)

  • 3 uker senere...
Skrevet

HAHAHAHAHA!!!! SÅ BRA!!!! Jeg sitter her å flirer så hardt at tårene bare triller! Jeg viste ikke at det var så vanlig! Godt å vit i hvertfall. Jeg vurdert faktisk å lage et slik innlegg i dag fordi jeg synes der er så rart. Mannen min kan bruke et kvarter på å velge lesestoff for å ta med seg... hele familien rekk jo å gå på do minst to ganger innen han rusler mot badet. Jeg har spurt mange ganger hvorfor og hvordan han klarer å kose seg med et blad når det stinker som bare det der inne. Han sier at det er hans hvilested hvor ingen andre er og han kan bare sitt der å tenke og kose seg helt alene. Det er jo sant da... jeg går aldri inn på do for å snakke til han men sitt han på soverommet eller kontoret så snakker jeg hele tiden. hehe! Jaja... han får bare kose seg videre! Men jeg må si at jeg gleder meg veldig til vi flytter slik at vi kan få et do til i huset!!!!

  • 2 uker senere...
Skrevet

ja det er normalt, min tar med seg dataen, (er jo trådløs) og sitter der i en time, men problemet mitt er at han faktisk går på dass hver dag, har spurt om han virkelig sitter og driter og han sier han gjør det.. men jeg driter IKKE hver dag, fatter ikke at det går ann å måtte gå så ofte,h

hadde det vært to ganger i uken hadde det vært greit, men en time hver dag er for mye... eller??

  • 2 måneder senere...
Skrevet

det er normalt at gutter bruker lang tid på do men når folk begynner og dra med inn pcen og mobilen og sånn skal folk være oppmerksom på hva de egentlig gjør på. eg trodde først han bare spilte men det viste seg der var det den ene og andre jenta han chatet med og fikk meldinger og gudene må vite om han satt og ronka til hun og shit å. eg sier ikke alle gutter gjør dette men jenter bare være litt oppmerksom:)

Skrevet

Er det ingen som har det slik at man får "fritid" selv om man har familie? Ja, noen mannfolk sitter og runker på do, og det i seg selv er jo ikke noe galt så lenge det ikke er en erstatning for et dårlig sexliv.

Men så har man de som føler at de ikke kan slappe av uten å ha en grunn, dvs. sitte på dass for da er det ingen som kan rope på dem og kreve at de kommer. Kanskje det kunne hjelpe at dere ble enig om at man får litt tid for seg selv hver dag, istedenfor at mannen søker inn på toalettet for å "slippe unna", og kvinnen sitter igjen alene med ansvaret. Jeg kjenner tilogmed folk som har begynt å røyke igjen, bare for å slippe litt ut av ansvaret i løpet av dagen.

Hva med å heller bli enige om at han kan få avgrenset tid der han kan gjøre hva han vil (men ikke okkupere doen) og der vi damer (og ungene) ikke maser på ham, enten han vil sitte i stuen blandt folk, eller trekke inn i sengen for den saks skyld. Og så kan vi damer få litt "fritid" tilbake også. Så snakker man med ungene om at mamma eller pappa skal ha litt tid for seg selv, og at de må henvende seg til den andre eller vente til etterpå hvis det er noe. Unger kan forstå ganske mye hvis man bare setter seg ned og snakker med dem.

Og joda, mannen trakk inn på do her i huset også. Men nå gjør han det bare når han er dårlig i magen:)

Skrevet

typen min gjør og dette- opptil en time osv. men jeg leste i mars og venus at menn av og til kryper inn i "hulen " sin for å tenke etc og at man skal bare la de være der til de er ferdig. jeg merker at dassen er hulen til typen:) og typen er i topp humør hele tiden dersom jeg ikke avbryter han når han er der. la de bare være der- men samboeren har lovt å forte seg litt nå som jeg er gravid, har liten blære og en liten en som sparker til den hele tiden:)

la gutta få denne tiden og la dem gjøre det her- det skader ingen- vi får bite i oss litt!

og trenger dem lang tid for å få det ut så må dem jo bare få det.

Skrevet

kan det her ha noe med mannens g- pungt. at dersom de ikke presser men bare lar det komme så blir gpunktet og stimulert slik at de syntes det er godt? jeg vet at min samboer ikke er utro på dass- han pleier å være helt lefse når han kommer ut- han sier at det er som å jogge et par mil. he he. han er det ca 2 ganger i uka, så litt lenger opp her at det var en frk som reagerte på at samboer var der hver dag. dette er sunt! det tyder på at systemet fungerer. når jeg spiser riktig kan jeg gå optill 3 ganger pr dag-

og jeg er heller aldri utslitt når jeg har vært der.

dette tyder på at jeg har et bedre fordøyelsessystem en samboeren min- vi pratet med lege om dette og det sa legen og. så samboeren min skal få bruke den tiden han trenger. jeg tror jeg hadde fått panikk dersom noen hadde avbryti meg og stresset meg midt i bæsjinga- de må få det ut. men det går an å spørre de andre om de må på do først. det gjør min mann.

Skrevet

Hahaha :D

 

utrolig vittig å lese det dere skriver, tror jeg arvet det genet av min far jeg...Ganske flaut, for jeg er en ganske så jente-jente med høye hæler, kjole og sminke, men når det kommer til do vaner, der er det jeg som er den verste. Samboeren min kan fint gå å gjøre det han skal bli ferdig og ut igjen, men jeg liker å sitte å lese for meg selv. Jeg finner stillheten på do befriende, nydelig å koble av uten at noen bryr meg. Slipper å svare mobilen, slipper å svare de som snakker til meg, kan rett og slett melde meg ut av verden og lese bladet/boka mi i fred og ro....

 

Litt kjipt for typen når jeg holder på med en veldig spennende mursteinsbok på 700 sider kan du si,,,, :D

Skrevet

hehe morsomt å lese! mannen min er akkurat sånn han og men heldigvis har vi to do. jeg spør sambo vis han leter etter lese stoff skal du på do? da vet jeg at jeg får litt fritid selv vis det er om kvelden og lillegutt sover vel og merke hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...