Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 5. juni 2007 #26 Skrevet 5. juni 2007 Ja jeg har jo også fått med meg at det ligger i forskjellig fylke og kommune, men jeg syns ikke det er riktig. Jeg syns Røa burde få ligge i Bærum.
Serial mom Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 Kan du ikke bare flytte hjem til lille Stavanger da,så er du kvitt hele problemet? ;-p Det er skremmende at du ligger våken på kveldene å tenker på dette,kanskje du skulle snakke med en profesjonell om dette? Er ikke bra å plage seg sånn med vonde tanker,vettu! *knis*
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 5. juni 2007 #29 Skrevet 5. juni 2007 Heheheh tenkte egentlig bare å få litt diskusjon rundt dette, hva folk mener at Røa egentlig er , liksom om det er Bærum i deres øyne, eller Oslo, om hva dere som bor her mener osv.. HEheheh ligger seff ikke våken da.. mulig jeg gjør i kveld siden jeg gikk så hardt inn for Røa her nå.. hehe
Serial mom Skrevet 5. juni 2007 #30 Skrevet 5. juni 2007 Ja,er nok fare for det! Du får starte en organisasjon som redder stakkars lille Røa mot å havne i Oslo da. "Fri Røa" eller no! Ser for meg massiv oppslutning og folketog mot kommunehuset. Er det mørkt ute kan dere ha fakkeltog!
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 5. juni 2007 #31 Skrevet 5. juni 2007 Haha orker ikke dra så langt.. Bor på helt andre siden av "oslo" jeg :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå