smakk Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 NEI!!!!!! Har en venninne som opplevde at moren stakk av med en fyr, de hadde minimal kontakt i noen år, før moren døde før vi hadde begynt skolen engang. Det verste er at faren har valgt damer over barna i etterkant også. Han giftet seg med ei som var helt grusom mot hans døttre, men gikk ikke fra henne før det ble fysisk mishandling. Når de var 17 og 19 mente han de var store nok til å klare seg selv, giftet seg med ei som ikke liker at han har hatt et liv før henne og flyttet et godt stykke vekk. Hans barn er ikke velkomne der i huset (av hans kone) og han ser vel barn og barnebarn 1-2 gng i året. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan folk kan prioritere slik, datteren min er den viktigste i livet mitt og kommer foran alle andre!
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 5. juni 2007 #30 Skrevet 5. juni 2007 Nei, ikke under noen omstendigheter! Men man ser jo stadig vekk fedre som gjør det...
snowstorm73 Skrevet 5. juni 2007 #31 Skrevet 5. juni 2007 Du er på feil nettside for å få et JA her....
dumme mamma Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 5. juni 2007 Håper jeg ikke får noe ja heller :-) Men var flere men... enn jeg hadde regnet med ...
hjelpesmega Skrevet 5. juni 2007 #33 Skrevet 5. juni 2007 Aldri! Kunne ikke tenkt tanken en gang. Leser en bok nå, hvor det skjer.... Åh, så trist.
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. juni 2007 #34 Skrevet 5. juni 2007 Nei, det kunne jeg ikke gjort. Mitt barn betyr alt for meg! Vil ikke den nye mannen min ha barnet mitt, så kan det være det samme med hele mannen!
Gjest_1001 Skrevet 5. juni 2007 #35 Skrevet 5. juni 2007 Vet om en som nettopp har flyttet fra 4 unger, 50 mil, for en mann hun traff på nett. Sykt!
Julie Angelica:) Skrevet 5. juni 2007 #37 Skrevet 5. juni 2007 Ingen person eller all verdens rikdom kunne fått meg til å svikte barnet mitt!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. juni 2007 #38 Skrevet 5. juni 2007 Eneste gangen jeg kommer til å forlate mitt barn , er når jeg forlater denne jord.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. juni 2007 #39 Skrevet 5. juni 2007 Kunne aldri forlatt barnet mitt. Alt skal forlates før han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå