Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekeplasser ja,jobber i park og den blir brukt av mye rart i helgene bla. ungdommer på fylla, men en ting som irriterer meg er at mange lufter hundene sine der (er inngjerda så det er bare å slippe dem løs) og ikke plukker opp bæsj, dessuten tisser de jo overalt der og vihar små barn der som spiser på mye enda og krabber rundt.

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig..

Jeg er kanskje ekstrem, men jeg kaster ikke epleskrotten en gang, den blir heller med hjem og komposteres, hehe.

Tyggis også er utrolig kjedelig å få under skosålene, grr.

Det som provoserer mest er vel når folk kaster ting på bakken når det står en søppelkasse rett ved.

Skrevet

Det irriterer meg ogsaa grenseloest. Det er ikke akkurat vanskelig aa finne soeppel kasser rundt omkring.

Skrevet

Helt enig med deg! Jeg fatter ikke det går an. Og når man ser langs veiene her (aner ikke hvor stort problem det er i Norge), så er det fullt av søppel som folk kaster fra vinduet på bilen sin!

GRRRRRR!!!!

Ok, så har jeg kanskje kasta en epleskrott ut av bilvinduet, i ødemarka. Skal innrømme det har skjedd.

Men det er noe annet enn å kaste plastikk og brusbokser!

Og på strendene, der folk kaster brukte BLEIER!!??? Hva skal man si om sånt?? Da er det voksne folk, med barn,som mener andre skal plukke opp deres barns dritbleier!Uhørt!!

Ser avogtil dritbleier på parkeringsplasser,også. MÅ DA GÅ AN Å TA MED SEG MØKKA SI TIL EN SØPPELKOPP!!!???

Puh...godt med litt utblåsning på morran ;o)

Skrevet

Jeg reagerer også kraftig på det!

Må jo mangle noe oppe i topplokket til folk når de får seg til å gjøre sånt.

Mitt beste tips er å si i fra. "Du mistet noe" får noen til å bli litt rare ihvertfall.

Skrevet

eller i badevannet hvor det ligger hermetiibokser og knuste ølflasker!!!!

men akkurat epleskrotter og bananskall er da ikke ille, blir jo bare til jord etter hvert det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...