Gå til innhold

Var på føden igår.... langt... =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake! Ble sjekket med ctg igjen, og det ble fort liv i babyen! må være noe med det apperatet alså... =) Alt såg fint ut...! Heldigvis! Hun fant hjertelyd til babyen med engang, så vi ble letta.

Jeg fikk vel heller ikke nå noe svar på hva disse magesmertene/ryggsmertene var.. Men har legetime, om litt over en uke.. og skal til jordmor nå på torsdag, så skal nevne det for dem.

Noen nevnte at det kunne være luftsmerter... ? Hvordan føles disse da? Er ikke de spesielt i magen? For jeg kjenner smertene spesielt lokalisert til høyre side, og mest i rygg. Og som bygger seg frem mot magen.

Uansett er vi nå overlykkelige over at alt er som det skal.. men jeg forstår forsatt ikke hvorfor den lille babyen min har vært så mye rolig..

Den har iallefall kviknet litt til utpå dagen idag, og sparket fra seg! Endelig.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ut som om det kan være babyen som presser på noe... Ikke vet jeg.. det med gallestein var jo heller ikke så dumt.. hm... jeg får spørre legen min neste time! Takk for alle lykkeønskninger iallefall! =)

Skrevet

Hmmm, høres litt ut som min baby det der (mtp aktivitet)

Plutselig (rundt uke 30) ble den nokså stille. Få bevegelser og ingen skikkelige spark. Her i huset greier gubben som oftest å høre hjertet til gullet ved å legge øret mot magen, så vi tenkte at så lenge han fant den så var det ikke noe å dra på føden for.

Var rolig i drøye to dager, men så utpå ettermiddagen tredje dagen kom den helomvendingen inni magen! Etter det sparket det og styrte på som før. Dette har gjentatt seg noen ganger etter det, og det jeg har kommet frem til er at når gullet ligger med ryggen ut mot magen min, og sparker innover, så kjenner/ser jeg ingenting. Så plutselig ser/kjenner jeg hele magen flytte på seg (store og små buler og kuler i alle retninger) og vips så er sparkene tilbake dit de pleier.

Er det lenge gullet ditt har vært stille og rolig?

Hva du får vondt av kan jeg dessverre ikke si noe om, for det aner jeg ikke. Men håper det gir seg snart!

God bedring!

Skrevet

Så bra at alt sto bra til da:-)

Luft smerter er jo litt etter hvor lufta sitter fast og hvor babyen klemmer da. Kan ikke helt å beskrive smerten men det skal vist gjøre skikkelig vondt!

Skrevet

Jepp.. det kan da være dette jeg opplever.. huff.. fryktelig vondt iallefall! Babyen er i form igjen.. HELDIGVIS.. nettsom den har hatt en laaaaaang hvil... =) for nå er den tilbake til normalt igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...