FrøkenSprøken Skrevet 4. juni 2007 #26 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var også stormkåt da jeg var gravid!!! Holdt på å gå på veggen, jeg! Og for å gjøre det hele værre, ble det slutt mellom meg og barnefaren heeeelt i starten, og man kan jo ikke akkurat gå på byen for å få seg noe heller da?!?!? Trodde jeg skulle bli tullerusk!
♥ anonym♥ Skrevet 4. juni 2007 #27 Skrevet 4. juni 2007 Kjeller og olje lukt. Og bensin da.... veldig sundt :-) drømte om det hele tiden. Og bonaqua å oliven.. mmmm
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. juni 2007 #29 Skrevet 4. juni 2007 ikke en spesiell ting men alt spiselig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juni 2007 #31 Skrevet 4. juni 2007 Sånne marsipanegg fra Anton Berg tror jeg..de med sånn hardt skall i rosa og grønt og gult og hvitt!! NAM. Ellers kunne jeg ikke vaske håret mitt med Noe slags shampoo eller balsam i over 5 mnd... da jeg kastet opp av all shampoolukt. Følte meg sikkelig ditt. ISJ.
Fisk med CV Skrevet 4. juni 2007 #32 Skrevet 4. juni 2007 Appelsiner, grønne oliven m paprika og japp..
Bella Swan Skrevet 4. juni 2007 #33 Skrevet 4. juni 2007 Med nr1 var det litt forskjelligt etter hvor langt jeg var i svangerskapet, i begynnelsen hadde jeg dilla på riskrem med jorbær saus, etter det skjokolade (husker ikke resten) Med nr2 hadde jeg dilla på sunlolly. Har ingen aning på hvor mange esker jeg spiste.
TurangaLeela Skrevet 4. juni 2007 #36 Skrevet 4. juni 2007 Lukten av bensin og eksos....kunne jo ikke lukte på det i lengden..hata det før jeg ble gravid, men under og etter graviditet elsker jeg det...
winneboo Skrevet 4. juni 2007 #37 Skrevet 4. juni 2007 Midten av svangerskapet hadde jeg dilla på salt lakris og eplekake med is. De siste 6 ukene måtte jeg ha saftis, å det var en bestemt type jeg måtte ha. Da spiste jeg ca 10-20 stk om dagen. IKke gikk det vekk etter fødselen heller, hadde det suget hele tiden mens jeg fullammet(6mnd) da jeg sluttet å fullamme forsvant det heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå