Gå til innhold

Hva hadde dere dilla på når dere var gravide ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang var det ikke noe - men nå bare MÅ jeg ha røde epler. Helst før jeg står opp om morgenen. Har alltid et rødt eple på nattbordet, hehe. Ikke det værste å bli hekta på heldigvis !

Dere da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste så mye moreller at det var helt vilt! De solgte halvkilosposer med det på butikken til 60,- og jeg spiste 2 hver eneste dag de to siste månedene. Det ble nok litt dyrt etterhvert... ;o)

Skrevet

Vannmelon hehe ;o) Stakkars lille samboern min, han måtte ut på natten og handle flere kilo til meg. Merker ingenitng ennda :)

Skrevet

Salt lakris. Dundersalt, salte fisker, tyrkisk pepper og alt som var supersalt.

Skrevet

fikk ikke dilla på no jeg, var heller alt jeg ikke klarte å spise, fra første svangerskap som er over tre år siden klarer jeg fremdeles ikke å spise brød,det bare vokser i munnen min. fra andre svangerskap klarer jeg ikke å spise egg klarer nesten ikke å ta i de engang.

Skrevet

Komisk. Jeg hadde dilla på GRØNNE epler.

Begynte å grine i matbutikken når jeg forstod at de ikke kom til å fa inn grønne epler på flere dager;)

Fin ting å ha dilla på da. La bare på meg 3 kg under hele sv.skapet:)

Skrevet

med gutten min hadde jeg ikke dilla på noen ting, eneste som jeg ikke klarte, var Coca Cola, taklet ikke smaken...

nå er jeg jo da gravid igjen, 31 uker.... å har dilla på Coca Cola og bakt potet!

Skrevet

Skummet melk..må ha det bare må ha det!! :-)

Skrevet

Hadde ikke dilla på noe særlig når det gjaldt mat, men lukter derimot! Det beste jeg kunne lukte var skyllemidler og gummi :o)

Skrevet

fersken.. denne gangen...=) men denne gangen har jeg avsmak for is.. hehe, tro det eller ei.. ingen is jeg liker..

Med første hadde jeg dilla på stratos=( hehe

med andre sommerkoteletter (det er vanskelig å få tak i på vinteren=))

med tredje så hadde jeg dilla på anthon bergs marispanegg.. og saft is..

Skrevet

Bensinlukt... Kom ca uke 32, helt plutselig over natten. Sambo skjønte ingenting når jeg spratt ut av bilen med bekkenløsning for å stå å fylle i 10 minusgrader..

Og eksoslukt. Kunne skikkelig snuse i lufta når vi var i parkeringsanlegg.. Men jeg måtte passe meg kraftig da, for ingen av mine diller var noe spesielt sunne.

Skrevet

vannis, spesielt sun lolly is med champagnesmak. Ikke det verste å bli hektet på....

Med førstemann var det havregrøt husker jeg....

Skrevet

Martinmamma-Vi venter nr 2 :-)... må bare få spørre om noe... er det du som het Martin kom 03.06.06 eller noe sånn? Har ikke fått med meg at du er gravid igjen jeg da, hvis det er deg... du har jo skrevet endel her inne så man føler jo nesten at man "kjenner deg"... gratulerer hvertfall... :)

Skrevet

Hadde dilla på grønne epler jeg også. Måtte være de knallgrønne! Litt utover fikk jeg også dilla på eplejuice.

En annen ting som jeg hadde dilla på var kålrotstappe :o) Av alle ting i verden så var det det jeg måtte ha!

Ellers så kunne jeg ikke fordra pepsi max, klarte ikke å svelge det. Fikk nesten bare i meg vann og eplejuice.

Skrevet

Det eneste jeg synes er skikkelig digg som jeg ikke har drukket så mye av før er skumma melk. Og kom ikke med noe ekstra lett eller noe, det MÅ være kald, skumma melk;)

Skrevet

Akkurat nå er det kjelleren... Har lyst til å spise opp hele kjelleren. Lukter så sinnsykt godt. Må ned å sniffe av og til.. Samme med¨fotballen til sønnen min. Hehe.Men ellers har jeg hatt dilla på blåbærjus, bananer, druer, ostepop, love hearts og pez...

Skrevet

Nr 1. Sitron, lakris, fanta og mac donalds (avsmak for kinamat) Gutt

Nr 2. Sjokolade (noe jeg ellers ikke kan fordra), sjokolode, sjokolade.... Klorin-lukt, kinamat, kjeller-lukt, lukten fra vannet som vaskemaskinen pumpet ut etter vask, og bensin-lukt (utrolig nok ble ungen frisk !!! :-D begrenset det da) (avsmak for mac donalds) Jente

Skrevet

Grønne epler som et par andre. Klarte ikke tanken på noe mat med smeltet ost:)

Skrevet

Lakris... Det er en grunn til at jeg gikk opp nesten 30kg... :P

Skrevet

Tyrkisk pepper:0)

Skrevet

he he akkurat det samme som deg Bellanotte:o) var det i begge svangerskapene.

Skrevet

Neida, vi er to martinmammaer her inne (minst) min martin er tre år - og jeg har vært her like lenge. Men ikke såååå aktiv da. Ble mest første året.

Skrevet

Ehhhhh....kremt........ sex! Slitsomt, men sant!

Skrevet

Stratos, gulrøtter, makrell i tomat, appelsinjuice, baguett med ost og skinke, skummet melk...

husker ikke alt...

Skrevet

i begynnelsen fikk jeg dilla på oliven. Så gikk det plutselig over til bakte poteter. Så det spiste jeg kjempe mye av da jeg gikk gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...