Gå til innhold

Jeg blir jo ikke mett!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oiii takk for tips. Er det sånn man kan spise så mye man vil av?

Du har skrevet melk/vann, betyr det begge deler eller enten/eller? Og hva er best?

Og jeg har bestemt meg for at lørdager har jeg lov å spise godterier og sånt. Det er greit sant? Hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du lager den med sukker og bare melk kan du jo ikke akkurat spise store mengder, men igjen det kommer jo ann på hvor mange kcal du har behov for i døgnet.

Melk/vann betyr at du kan velge, jeg bruker halvt om halvt for det synes jeg smaker best.

Så lenge du klarer å holde deg til bare lørdager og ikke forlenger lørdager til å bli torsdagkveld, fredag, lørdag og søndag går det sikkert fint :o)

Skrevet

Havregrøt er det omentrent ikke kalorier i og det forbrenner man raskt, er jo en grunn til at langrennsløpere spiser mye havregrøt gjerne med frukt og nøtter i, det metter bra og man er mett ganske lenge etter et måltid med havregrøt! Toro har en super havregrøt på pose med fruktbiter i som er i salg nå og den er supergod og ungene elsker den!

Skrevet

Ok, tusentakk for tips. Er den like sunn som om man lager den selv med havregryn?

Skrevet

Jeg har god effekt av øreakupunktur. Jeg setter en permanent nål i et sultpunkt og et i et annet. Nålene går man med i 2 uker. De ser ut som små ørepynt, men jeg må ha et lite plaster over så de ikke faller ut.

Jeg merker tydelig forskjell når jeg ikke har dem i - da er jeg mer fysen på mat. Det er veldig populært hos kollegaene.

Den finnes vel noen i nærheten der du bor som driver med dette. Jeg bor i Oslo så det er vel litt langt unna :-)

Skrevet

Hmmm, det hørtes interessant ut!!! Men er det ikke vondt å få nåler inn i seg? :-s

Liiiitt lang til Oslo ja;)

Hva er prisen?

Men det er kanskje noe man blir "avhengig" av?

Skrevet

De tar vel rundt en 300 kr på klinikker vil jeg tro. Man må nesten ringe litt rundt.

Jeg har tatt en del kurser, og bruker det i jobben min - så jeg tar ikke betalt for vennetjenester. Derfor vet jeg ikke prisen. Det eneste jeg forholder meg til er prisen på permanåler når jeg bestiller de fra et firma. Jeg betaler 5 kr pr stk så det er god fortjeneste å drive klinikk - men de har jo andre utgifter - og behandler mye annet.

Jeg driver kun med øreakupunktur i forbindelse med diverse avhengighetsproblemer, slanking, detox m.m.

Man blir ikke avhengig av å ha nålene der, heller fornøyd - jeg har gått ned ca. 5 kg uten mas. I starten da jeg brukte de var det kjedelig å spise.

Skrevet

Oi det hørtes ut som noe jeg kunne trengt.

Tusen takk for utfyllende svar.

Skrevet

Hei søta, glemte helt å svare på meldingen:-o

Går greit her:)

Med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...