Gå til innhold

Jeg blir jo ikke mett!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble "sunn" på fredag, hehe, så føler jeg meg ikke mett i det hele tatt.

Er jo liksom vant med å spise noe godt på kveldene, så nå er jeg grisesulten!

Har nettopp spist to grove skiver, litt druer og to gulrøtter og jeg er fortsatt knallsulten:-(

WHAT TO DO???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk vann! :D Når du spiser sundt og grovt må du drikke mye vann! :D

Skrevet

Kjenner problemet....jeg er alltid sulten. Spiser sunt, 5 ganger om dagen og masse grønnsaker og frukt....men er alltid sulten....sukk.

Skrevet

Spis mer?

Drikk MASSE vann?

Tygg tyggis?

Gi opp å spis godis?

Lykke til vidre som sunn...

*hmm popcorne er det jo ikke så mye kalorier i* hehehehhehehe

Skrevet

Ja jeg spiser jo liksom ikke noe godis nå da, men er jo vant med det og det er vel derfor jeg er sulten.

Prøver å drikke mye vann, men har vel ikke vært flink nok. Men jeg er jo dritsulten nå, føler jo at jeg bare blir større av denne "slankingen", eter jo som en hest:-s

Skrevet

Hei!

Krom kan hjelpe, spesielt om du har et søtbehov.

Skrevet

Takk for tips, men har prøvd krom før og det hjalp meg dessverre ikke:-(

Skrevet

Hvis du har drukket lite vann gir det en sulthetsfølelse som bare forsvinner hvis du drikker nok vann! Been there done that! Så bøtt innpå med vann, og så går det nok noen dager før kroppen får omstillt seg til sunn mat den vil nemlig helst ha fet mat, så den gjør sitt ytterste for å få det (sultfølelse og søttrang)

Skrevet

For en dustekropp da, det er skikkelig dårlig gjort å oppføre seg sånn:-s

Kanskje jeg skal spise litt jordbær også:)

Skrevet

Jordbær er sundt :o)

Ja det er en skikkelig dustekropp, min er akkurat lik :o)

Skrevet

Hihi kanskje vi skal proteste? Eller gå til streik faktisk;)

Begynte liksom med denne livsstilsendringen på fredag da, så det går vel noen dager før jeg kommer inn i det. Skal slutte med all sånn hurtigmat. Må jo bare bli vant til det, så går det vel greit. Tipper de første dagene/ukene er verst?

Skrevet

Jupp de er nok det. Og så må man regne med en sprekk eller to, men da er det viktig at man godtar det, og så går tilbake til det sunne igjen med en gang. Er veldig lett å tenke at: åh siden jeg spiste den sjokoladen så er jeg jo allerde usunn så da kan jeg jo bare spise en til for da er jo dagen ødelagt likevell. Men slik er det jo ikke :o)

Har holdt på med det samme selv siden i høst og er enda ikke kommet helt inn i det :o) Men det kommer seg :o)

Skrevet

Hvor mye vann drikker du forresten? Og er du sikker på at du spiser nok?

Skrevet

Du har vel høy forbrenning så du trenger mer mat, samtidig så bruker du jo endel energi om du ammer gutten din!

Skrevet

Å huff siden i høst, og du er enda ikke helt inne i det??? Det ser håpløst ut for meg:-s

Tror ikke jeg spiser nok, for jeg er veldig dårlig på faste måltider. De siste dagene har ikke jenten min vært hjemme så jeg har ikke spist middag på to dager nå. Det er jo kanskje en vesentlig tullete ting også da:-s

Skrevet

Hmmm ja du sier noe der. Så da er jeg kanskje ekstra sulten siden jeg ammer?

Sikkert desto viktig å drikke supermasse vann da kanskje.

Skrevet

Det er en ganske tullete ting ja :o)

Er ikke sikkert du trenger like lang tid som meg da! Hovedproblemet mitt har vært å finne motivasjon og slutte med trøstespising, men så skal jeg jo slanke meg ganske mye i tillegg til å spise sundt.

Meld deg inn i www.vektklubben.no (gratis) der kan du legge inn hva du spiser og se hvor mange kcal det faktisk er. På www.trim.no finner du kalkulator der du kan regne ut kcal behovet ditt pr. dag :o)

Skrevet

Jeg og...Er ALLTID sulten. Sambo bemerker at jeg kan gå rett fra middag, til å spise noe annet..Helt sykt..

Skrevet

Man forbrenner mer når man ammer så det er viktig med næringsrik kost, ikke slankekost når man ammer! Vann er superbra når man ammer ,men ikke når man er sulten, da bør man innta et lett måltid. Havregrøt er jo kjempesunt og næringsrikt og det blir man også raskt mett av!

Skrevet

Hahaha det skal jeg gjøre!!! :)

Hilsen jesus i tomatreligionen.

Skrevet

Har du forsøkt ulike typer? Det er nemlig bare en type krom som funker for meg og da må jeg spise mer enn det som står på esken. Det var han som solgte dem som anbefalte å spise noen fler i starten og så trappe ned. Tror det kan hjelpe om du er vant til en stor mengde med søtsaker eller generelt har høyt sukkerinntak.

Men kjenner til den sultfølelsen. Sliter med det samme i starten etter en periode med mye søtsaker. Derfor kan ikke jeg tillate meg å spise så mye og sjokolade er fy fy, for da klarer jeg ikke å stoppe.

Skrevet

Havregrøt, hvordan lager man det? Av havregryn?

*kremt*

Skrevet

1,5 dl havregryn, 3 dl melk/vann, 2 ts sukker el.l. (kan sløyfes hvis du skal være veldig sunn, eller byttes i rosiner) Rør rundt og putt i mikroen i 3-4 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...