Gjest Skrevet 3. juni 2007 #26 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vil ha den vannmugga jeg, ingen som har den da?
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 3. juni 2007 #28 Skrevet 3. juni 2007 Ja, jeg har nettopp begynt som tupperwarekonsulent. Noen som bor i Kristiansand/omegn som vil ha party???
Leola Skrevet 3. juni 2007 #29 Skrevet 3. juni 2007 hehe jeg har solgt for ham. Hadde i forrige uke og solgte ut på en demo så det gikk heldigvis fort. Har ikke fått tid til å være på slagsmøte eller noe ennå så det har blitt litt på sparket. Har en kaffi kanne som er genial. Kanskje det er den? skal ta å sjekke. Er det enkelt å få demoer for deg da?
1881 Skrevet 3. juni 2007 #30 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har max 1 demo i uken, men tipser kollegaer og naboer om tilbud og gir de katalog og da bestiller de som regel ett eller annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå