Gå til innhold

NOEN HER SOM SELGER TUPPERWARE???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo????

Skrevet

hei jeg har solgt men har en hel del ting som jeg ikke bruker...har vel ikke sluttet helt m det men er så få som gidder bestille noe så da lønner det seg ikke

Skrevet

Jeg skal ha mitt første party nå snart;)

Skrevet

Jeg vil bestille! Hehe.

 

Eller må man gå på sånn party?

Skrevet

man må ikke gå på et party for å bestille,men får man nok folk til å bestille går det bra...

Skrevet

Selger tupperware ja, tenker og legge ut endel på qxl også kan jeg også selge til de som ikke orker og dra på party!

Skrevet

Er det lov til å legge ut produkter på finn.no, qxl osv? Har masser av utåpnet Tupperware jeg mer enn gjerne vil bli kvitt:)

Skrevet

jeg trenger en løk kutter??Stemmer det at det er to typer?:)

 

 

Skrevet

Ja har da sett masse tupperware på qxl og også noe på finn.no så kan ikke tenke meg til at det ikke skulle være lovlig!

Skrevet

De selger to str. En stor som du kan bruke til alt mulig; Hakke grønnsaker, piske fløte, knuse kjeks til kjeksbunner, lage kjøttkaker, smoothies osv

Den lille er veldig liten og det du skal kutte oppi f eks løk må du dele opp i 4 før du har den oppi og da kan du like godt hakke opp resten når du først er i gang.

Jeg har en sånn stor quick chef II som jeg gjerne selger :)

Skrevet

Multikvernen er også bare helt super! Anbefaler den på det sterkeste!

Skrevet

Jepp skriver under på den =) Har også 2 -3 sånne ubrukte liggenede om noen vil ha(uåpnet i original eske)! he he..

Skrevet

Hva er priisene for disse løk kuttere da? Tror jeg går for den lille:) Noen som har det?

 

Thanks!

Skrevet

259,- kan skaffe den for ca 200 til deg.

Skrevet

Jeg selger ekstremt lite av den lille, den går det ganske lite av, anbefaler den store da den går det mye mer oppi og man kan lage dressinger osv... Den store koster 479 kroner, og den lille koster vel litt over 200 kroner.

 

Har siste uken hatt 2 som har returnert den lille for de ville heller ha den store quich shef!

Skrevet

skrev akkurat det samme lenger opp! kunne ikke sagt meg mer enig. Jeg bruker aldri den lille!

Skrevet

Har du hatt party denne uken her Lillemor? Solgte for 3800 på party denne uken her, er strålende fornøyd! Har drittlyst på den kaffekannen til tupperware, men syns intro prisen var ganske dyr!

Skrevet

oen linker til hver av disse?:)

 

Takker for super hjelp!

Skrevet

Du finner katalogen på tupperware.dk og her står priser på alle varene. Tilbudene tror jeg ikke det er priser på da dette varierer for uke til uke!

Skrevet

Ja, men solgte bare for 1900 :(

Folk er utrolig metta på Tupperware tror jeg. Folk sukker når de hører ordet.

Skal selge ut noen bager for å få den flatskjerm tvn:) (Verva sambo å en til! hehe).

 

Hva med deg?

 

Har ikke sett på den kaffekanna. er det den med bøy på eller den høye runde? Bør vel ta å bla gjennom papirene mine litt! he he..

Skrevet

Hehe har du vervet din samboer? Ser det for meg han med den baggen ut for og ha party til gamle tupperdamer!!! Flatskjerm har jeg ikke bruk for, det er en kaffekanne som jeg tror er takkegave i uke 24, var på fordeling i uke 20, men hadde ikke bestilling inne da så fikk den ikke med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...