Gå til innhold

Jeg må bare protestere litt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du mener vi er kopier og avskjært fra kilden?

Eller kopier og kontakt med kilden?

 

Jeg mener vi ikke er i kontakt med kilden, det kan man se på verden, det er ikke akkurat balanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overbeviste mennesker er stort sett alle mennesker.

Alle har en eller annen overbevisning, som gjør at de gjør rare ting. :-)

 

Lilja, du sa at de omskjærte guttebabyene fordi de skulle kjenne igjen hverandre...

 

Altså.......de kikker i underbuksene til hverandre....?? :-DD

 

Får jeg også kikke, om jeg konverterer?

Skrevet

Glem alt dette svadaet om Guds vilje, menneskets frie vilje og kosmoskaos. Å omskjære barn burde IKKE være akseptabelt. Verden blir ikke et bedre sted om man lar barn blø og gråte. At vi skal akseptere dette, er å sette de voksnes innbilninger fremfor barnets beste. Når begynte vi å gjøre dette??

Skrevet

:-D

 

Om man ønsker å fokusere mer på å få slutt på at barn dør og gråter, er ikke omskjæringstvisten rette stedet å forsnurre oppmerksomheten mot.

Skrevet

Jepp, jeg skjønner at du er tom for argumenter nå, siden du ønsker å endre tema. ;-)

Skrevet

Jeg skrev forresten ikke "dør og gråter", men "blør og gråter". Og hvis du ikke tok poenget, så var det at voksne ikke skal skade barn med vilje. at sår gror, betyr ikke at vi har rett til å gjøre som vi vil mot uskyldige mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...