Gjest Skrevet 3. juni 2007 #26 Skrevet 3. juni 2007 Den var jo ikke til deg da Lilja! Ikke noe innrykk hvis du ser etter )
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #29 Skrevet 3. juni 2007 og om ikke formen var dårlig fra før så ble den det nå møkkafolk takk til angelmya :-) byen var bra varma opp, jeg digger oslo.
lilja70 Skrevet 3. juni 2007 #30 Skrevet 3. juni 2007 Heeey!!! -Jeg VIL ikke være møkkafolk (-i dag). -Hvis dere sikter til disse anonyme, så får dere skrive det, ellers ser det jo ut som om dere sikter til oss som tør å signere med nick... -Alle vet jo at man ignorerer anonyme oppstøt, det er det eneste som hjelper mot mobbing, hvis de får oppmerksomhet, fortsetter de bare. Uansett, her har du en klem, guttungen, litt sånn fort og liksom-nonsjalant, gamle-ørn høhø. -Kanskje det en dult i skuldra hadde vært bedre, men nå er det for seint;-)
Cat.68 Skrevet 3. juni 2007 #32 Skrevet 3. juni 2007 Ja Det er fantastisk hva anonyme kan få seg til å skrive!! Lurer på om ikke formen min har vært lik din idag jeg ))
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #33 Skrevet 3. juni 2007 er du helt nybegynner? både angelmya og jeg har svart på hovedinnlegget så jeg skjønner ikke hvorfor du føler deg truffet? takk for klem, sparer den til en annen dag
lilja70 Skrevet 3. juni 2007 #35 Skrevet 3. juni 2007 Ja, jeg er helt nybegynner!!! -Det er det som er problemet.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #37 Skrevet 4. juni 2007 Hei lilja. Når jeg kaller folk drittkjerringer og ugressmennesker er det ikke uberettiget, og jeg henvender meg da selvfølgelig til de som oppfører seg deretter. Når det gjennom en lang tråd er flere av disse med jevne mellomrom, er det naturlig å svare på hovedinnlegget slik at svaret kommer nederst, og heller da fortelle hvem man sikter til -noe jeg gjorde. At ditt innlegg var nederst var helt tilfeldig! At man ikke bør svare på anonymt oppgulp har du gode argumenter for, men jeg skal heller ikke behøve å forsvare hvorfor jeg velger å gjøre det. Har fått mye gulp i min retning selv, og er alltid takknemlig for de nickene som stiller seg i ryggen min. Det har Daniel gjort blant annet! Jeg skal sørge for å skrive det når jeg henvender meg til anonyme i fremtiden, og på ingen måte få det til å se ut som jeg ser på hyggelige mennesker (deg) som ugress. Så kanskje du kan forsøke å ikke få det til å se ut som om jeg oppfører meg som det selv også? Da tror jeg alt årnar sej klem
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #38 Skrevet 5. juni 2007 prøv mindre te-skjeer, hun skjønte det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå