Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må dusje og finne partyskjorta

og legge fram badehetta til imorra, den trange, høhø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ikke koohooose jeg skal driiihiiiiikkkke :-D

Skrevet

må ikke hikke mens du drikker da....er så ekkelt med gutter som gulper vet du....når de har passert bleie stadiet. Sthiiilig når det skummer ut av munnen lizzom.

Skrevet

du får kose deg med den trange bade hetta i morra da. kos deg på byen. skulle gjærne tatt meg en tur ut selv jeg.

Skrevet

Er du alenepappa på fulltid? Regner med du ikke har barnet ditt kun annenhver helg og da presterer å bruke helgen til å benytte deg av barnevakt for å drikke fremfor å være med barnet ditt?

Skrevet

han er det ja... så den der kunne du kanskje spart deg.

Skrevet

Siden når er det ikke lov å spørre? Flott for ham, da.

Skrevet

Hvor er moren til dette barnet, egentlig?

Skrevet

Okay, da kan jeg skjønne at han tar seg en frihelg. Syntes kanskje det virket rart å ta seg fri hvis datteren alt var borte annenhver helg. Utrolig trist at moren er død, tøft gjort å oppdra datteren alene.

Skrevet

ja står respekt av det.. sterkt.

Skrevet

Han har datteren 50%.

Skrevet

Hvem har ungen resten av tiden? Skulle tro han var på overgangsstønad siden han må bedrive tiden sin på en dameside som dib.

Skrevet

Moren er da ikke død, de har datteren 50% hver.

Skrevet

Da synes jeg helt ærlig det er drøyt å kaste bort dyrebar tid med datteren til å gå på byen. Han har da barnet annenhver helg, holder ikke det med to frihelger i mnd? Eller er fyll og sex kanskje viktigere enn å være med datteren. Oj, så flink pappa, du!

Skrevet

Han har jo datteren mer enn anhver helg når han har hun 50%!!!

Skrevet

dessuten sover jo Stine lille nå......så samma f hvor pappan er da vel?

Skrevet

Dette er ingen dameside! Hvor står det? Om han har barnet 100% alene så har han kanskje mange hjemmekvelder å slå i hjel? Tenk litt lenger en nesetippen.

Skrevet

Mor deg på byen, Daniel. Ikke bry deg om hva de andre skriver. Leit å lese at du har blitt alene med jenten din. Aleneforeldre har behov for å komme ut innimellom så ikke ha dårlig samvittighet for å benytte barnevakt =)

Skrevet

Nåh, guttungen, var det verdt det?

:-)

-Trenger å vite før neste helg, vet du:-D

Skrevet

For noen spekulative drittkjerringer det er her! Dette er kanskje et godt eksempel på at man ikke bør dømme situasjoner man tross alt ikke vet noe om? Jævla ugressmennesker.

Håper byen var bra i går Daniel! Vi som varmet opp på fredag gjorde en ganske god jobb tror jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...