Yara Skrevet 5. juni 2007 #26 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ser ingenting mistenkelig jeg. Leker kan da være kjøpt i utlandet fordi om man bor i norge.. Om dette er helt sant, syns jeg det er trist på vegne av denne unge mannen at dere holder på slik. Skulle det ikke være sant, syns jeg likevel det er for dumt å spekulere slik. Jeg fatter ikke at dere gidder. Dere nå dessuten tåle å høre at vi andres synes dere er vel spes som sekulerer slik i andres liv!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #27 Skrevet 5. juni 2007 Mener at jeg har sett bildet av jenta før, men husker ikke hvor..Bildene er jo utydelige og garantert fake hehe...Det er lett å se
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. juni 2007 #28 Skrevet 5. juni 2007 Litt tilfeldig at ikke det går an å se på bildene fra sykehuset da? eller er det bare hos meg de ikke kommer frem? Hehe.. saklige greier.. men litt teit om han faker ett barn da.. litt rart om ingen får treffe barnet.. og en evt fremtidig kjæreste må da vel få møte den lille solstrålen lissom..? Jaja.. ikke godt å si
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #29 Skrevet 5. juni 2007 Syns også det så rimelig fake ut.. Tragisk! Man kan jo bare lure på hva slags galning som har laget dette... Spesielt siden om barnets mor var elendig.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #30 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tenkt det samme selv;) For leeeenge siden... Har for øvrig snakket med han og, ikke veldig troverdig! Kan også legge ved at den ene luen hun har på det ene bildet er noe man får på amerikanske sykehus når man har født barnet... Og IKKE norske... Så der skurrer det for meg! For øvrig er bildene av moren bla. litt for "åpenlyste" fake for min del... For øvrig kan man også se på bildene fra ute at det ikke er i Norge.... Er det Grimstad liksom?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #31 Skrevet 7. juni 2007 ser viktigheten av å sperre bildene sine på facebook iallefall. tenk om noen skulle stjele bilder av tulla mi og late som hun er deres....grusom tanke.. komentarene virker ikke som er fra noen som kjenner han godt fra før...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #32 Skrevet 7. juni 2007 har tenkt samme tanke for en stund siden men har ikke giddet å henge meg opp i det i grunn. Flere av bildene er kopiert, ting skurrer rett og slett. det er jo bilder av forskjellige personer som skal være moren (ser hvertfall sånn ut) Finnes det foresten små babyer som liker å sitte å tegne? det er sånne ting som gjør meg litt skeptisk. Også det at det ikke finnes noen bilder av far og barn sammen :-S Virker som om han har lyst på litt ekstra oppmerksomhet fra damene gitt jeg ber om unnskyldning hvis jeg tar feil altså..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. juni 2007 #33 Skrevet 7. juni 2007 De bildene er hentet fra en leilighet jeg har sett som var til salgs på nett, er 99% sikker på det og han gutten det er bilde av mener min venninne at hun har sett bilde av på nettby med egen profil! Tror ikke han er far til barnet og hvorfor er han da ikke avbildet sammens med henne på noen av bildene?
AneB Skrevet 7. juni 2007 #34 Skrevet 7. juni 2007 Jeg nekter å tro det... Jeg nekter å tro at den siden er noe annet enn tull og tøys fra ende til annen, menmest av alt nekter jeg å tro at JEG gikk inn dit for å se om jeg trodde det eller ikke! Skjerp meg...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. juni 2007 #35 Skrevet 7. juni 2007 Fikk noen til og se på den siden og de mener at han muligens kan ha laget den for og vise hvor lett det er og kopiere andre sine bilder på nett om de ikke er kopibeskyttet eller passord på hjemmesiden! Gutten er jo syk!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 7. juni 2007 #36 Skrevet 7. juni 2007 Herremin hatt....Phuuu.... - Se på sykehuslua, slikt får man ikke i Norge!! ( nei den ligner egentlig¨på en lue kjøpt på H&M) - Se på lekene, de kan umulig være kjøpt i Norge... (Nei for det kunne ikke vært eventuelle gaver liksom..) - Se på sanden på lekeplassen,det er ikke Norsk sand ( Nei det er sagmugg...) - Advarsel på huska står på engelsk!!OMG... - Sprosser på vinduet på ett bilde, ikke på et annet(kan ikke tenkes at bildene er tatt på forskjellige steder?) - Hvem barn liker å sitte å tegne?...(altså, jenta mi tegner rett som det er , har hun gjort lenge.., og det kan jo tenkes at de har hatt besøk av eldre unger,eller at faren selv har lekt med jenta og tegnet..) Pappaen har profil på blink,nettby , facebook og msn adressa tilgjengelig..Tror dere virkelig han hadde turt å være så offentlig om alt hadde vært tull og tøys...?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #37 Skrevet 7. juni 2007 uansett om han hadde hatt en sånn grunn til å lage den siden så er det fortsatt ulovlig
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #38 Skrevet 7. juni 2007 han har hatt de samme bildene der siden datteren skulle være 4 mnd eller noe, derfor jeg synes det skurrer med det tegnebordet.. Regner med at du husker bodil88 eller? hun la jo ut e-mail o.l. hun! Ville være barnevakt også..
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 #39 Skrevet 7. juni 2007 Ja, hu husker jeg.. Sykt az.. La til meg på msn, men snakket aldri med a..! Vet ikke om jeg skal tro på dette eller ikke jeg.. Synes moren og mormoren er fryktelig like da..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #40 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror ikke på det et sekund... Og de luene får man utlevert på barsel i USA..... Skurrer for meg!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #41 Skrevet 7. juni 2007 opplyser han om hjemmesiden på blink,nettby og facebook da? noen som har snakket med han? han filtrerer jo meldingene på hjemmesiden, så om noen er kritiske der, kommer det vel ikke ut på siden. nå har de plutselig delt omsorg, så ikke det sto der første gang jeg tittet der. alt skurrer, og er det løgn og fanteri er det både sykt og straffbart. kanskje har han profil her også?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. juni 2007 #43 Skrevet 7. juni 2007 Lurer på om han skjønner hva konsekvensene av dette faktisk kan bli? Hadde jeg bare hatt profil på nettby eller facebook så skulle jeg lagt inn beskjed i gjesteboken hans om det er mulig. Er det ikke noen som har lagt inn beskjed til han om og slutte opp med galskapen? Straffbart er det jo i tillegg!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 7. juni 2007 #45 Skrevet 7. juni 2007 Joda husker bodil88..... Men syns det blir litt for sløvt å spekulere i om det er falskt/ekte bare ved å se på lekene,vinduene og ikke minst den lua, dessuten har jeg sett bilder av andre barn ( som jeg kan si med sikkerthet er veldig ekte ) med samme lue på barsel, så å si det kun fås i USA blir for dumt.. Og ja, han linker også vidre til hjemmesiden osv via både Nettby og Blink ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå