Gå til innhold

Hmm...Er dette bare tull eller...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle det være tull?????

Skrevet

Jeg ser ingenting som er galt på denne siden jeg!

Skrevet

Nei..Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spurte..VCar noen inne på krangle som mente hele siden var tull,men jeg kunne liksom heller ikke se noe galt med dette...

derfor ville jeg bare spørr om dere kansje så noe jeg ikke så..

Skrevet

Tja. Det hadde ikke forbauset meg veldig om det var det. At noen føler for å fake unger på hjemmesider har man jo alt fått bevist her inne, og vedkommende som postet på krangle- har jo rett i at det ikke finnes et eneste bilde av ungen sammen med faren hvor de faktisk kan identifiseres som samme person som på enkeltbildene.

Dessuten ser boligbildene ut som de er stjelt fra finn-annonser og maibildene av ungen er tatt i en huske med amerikanske advarsler på, liksom.

Skrevet

Ja,der sier du noe... Han sier også han bor i Grimstad,vet jo om di fleste der..Men aldri hørt navnet heller ikke vennene mine..Men men...

Skrevet

Virket litt merkelig ja. Er han alenepappa? står han er singel, men skal ta seg et friår for å være hjemme med barnet.

ikke mange 19 åringer som bor så fint. hvor er mamman liksom?

Skrevet

Akkurat de bildene av der de bor var jo litt spes, men ellers ser jeg ikke noe som skulle tyde på at det ikke var en ærlig side... og engelske advarsler på leker er da ikke unormalt. Står WARNING på mange av lekene til jenta vår og... (ikke advarsel, men warning)

Skrevet

Finnes det slike disser på grimstad? har ikke sett de i bergen

Skrevet

Siden flere reagerer.... Lekene på barne rommet...vi hadde ikke sånt når våre var knappe 6 mnd. Men for all del, kanskje noen har?

Skrevet

der sier du også noel. og det ser ut som noen nett har lekt med dem liksom

Skrevet

Det står noe om at moren er syk, så han må ta seg av datteren... Tror faktisk ikke dette er sant jeg heller... Hvor er familien hennes liksom...? Nei, dette skurrer i mine ører.

Skrevet

er noe rart ja

Skrevet

synes det er merkelig at dere kaster bort tid på å spekulere i dette

Skrevet

Synnest ikke siden var noe merkelig jeg, han hadde en heldt vanlig leilighet, han får vel samme slags støtte som alenemødre får. Og etter det jeg har hørt er det så enn kan klare å betalle en leilighet. Og det var jo bilder av ungen samme med besteforeldre og en onkel også. Slutt å mistenke fedre som har omsorgen alene, det er ikke uvanlig at fedre er alene med barna sine.

Skrevet

Står jo på siden at moren har fødselsdepresjon...

Skrevet

Juks fra ende til annen tror jeg. Noen bilder er gode, andre kopiert og i elendig forfatning. Stuevinduet samsvarer ikke med resten av vinduene, + at det står biler utenfor.

Huskene er amerikanske.

Og sjekk alle som har skrevet inn på siden han da! Kun babes, som takker for hilsen som HAN har skrevet først. Hehe, dette er en helekte sjekkeside!

Skrevet

finn noe annet å spekulere i djeeez

hva alle skal legge seg bort i altså, å så mange som tror det verste om folk..

JA noen av bildene var dårlige osv men det kan godt være sant, han sier jo mamman til ada er syk, og at familien hans hjelper han så han kan gå skole nå...

Skrevet

Tenk om noen hadde srytt så mye av meg når jeg var alene med jenta mi og gikk på skole! Hva er det som er så flott og storstilt med at en far tar ansvar for ungen sin? Han gjør vel en like god jobb som ei mor?

Litt av ei friends-liste han har på facebook også. tjihi!

Skrevet

Så klart han kan gjøre en like god jobb som en mamma.. var vel ikke det det var snakk om :)

Skrevet

jeg liker ikke å spekulere i sånt, men ble litt nysgjerrig av innlegget og svarene. jeg syns det lukter muffins. bildene, og hvor er mors familie da? jenta ligner forresten på datteren til en av vennene hans på facebook (jada, jeg er nysgjerrig av meg....).

men selvfølgelig kan han være en kjempeflink alenepappa, som liker å lage en hjemmeside hvor han skryter av datteren sin.

akkurat som vi mammaer gjør...

Skrevet

Om vi vil spekulere i dette,så gjør vi vel det ;0) ikke kast bort tiden deres på å si"herregud" til oss...

Finn dere noe annet å gjøre da vell! ;0)

hihi..

Skrevet

Jeg må bare si at jeg synes det er litt rart at vinduet i stua har sprosser (?), men det er ikke det på noen av vinduene ute...

Skrevet

jeg mente ikke å kritisere noen! gjorde jo akkurat det samme.....

sjekka facebook og jeg da....

Skrevet

La merke til lekene, hvor får man kjøpt slike i norge, jeg er nå ganske så oppdatert på leker. Lekeplassene i norge har vel ikke slik "sand" heller og se på ett av bildene der hun sitter i gå stolen, se på huset, det ser vel for amerikansk ut for meg, men hvorfor har ikke noen som skjenner han komentert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...