Gå til innhold

1. Juni = dødsdag...:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike dager forsvinner aldrig ifra hukommelsen,og vil altid bære med seg sorg og savn.Mange klemmer til deg på en vanskelig dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk dere alle ;))

Ja, det er godt å "prate" ut om det ;))

Og ja, vi tar vare de gode tidene! Vi sitter ofte og ler av et par episoder han hadde, og vi minner han på godt og vondt! ;))

Gudskjelov er vi flinke å prate om han i familien ;))

;)

Skrevet

Ja, Cat.68. Du vet jo hvordan det er å miste noen så nær....

Er nok alltid værst å miste et barn, men man skal aldri glemme søsken eller besteforeldre og andre rundt heller...De kan ha det like vondt ! :)

Det er rart med slike datoer; de sitter spikret i hodet, og HELE den dagen, glemmer man ingenting hva som har skjedd! I allefall ikke før det hendte, og gjerne dagen før. Timene etter husker man kanskje ikke like godt, men kjekt er det i grunn....:((

Skrevet

Hei du. Veldig veldig koselig at du la merke til meg, spesielt når du har så trist en dag.

Ja, det er kjempelenge siden. Jeg har begynt å jobbe, jobben er litt krevende og det blir lange dager, så med ungene, gubbe og hus og heim, så er det litt i overkant for meg hehe. Jeg syns jeg aldri rekker å sette meg ned. Idag har jeg bare latt alt skure litt, har laget god mat og sitter nå og koser meg med PC'n.

Håper du og har bedre dager enn dette. Klem til deg igjen.

Skrevet

Luka: ja, da forstår jeg dagene flyr unna ;)

Hvordan går det med skrivingen da?? Her hos meg ligger bok nr tre på øverste hylle i stua..:(

Blir aldri ferdig.......

Ja, jeg har bedre dager enn dette. Selv om det har vært tøft i det siste. Er igjennom seperasjon og slik nå, og sitter alene med 5 barn...ikke det enkleste opppi bygda her... Lengter hjem!!

Men, ellers går det greit ;)

Klem til deg og!;)

Skrevet

Så godt dere kan mimre om gode dager også...... Det er en liten trøst oppi alt sammen...

Klem klem

Skrevet

Uff for en trist historie.

En gooood klem på vei til deg:)

Skrevet

Takk Attpåklatten;)

ja, det er godt å prate om han, og alt det gode/morsomme han gjorde.! Ikke bare det vonde!!

Han var en morsom og spesiell person, så vi har mange gode minner ;)

Satt nettopp og prate med mamma i telefon her nå, og de kjipeste dagene er dagen i går ( man vet hva man går til) og dagen i dag...

Ellers så prater vi endel om han. Han er ingen "synd" eller en i "statistikken" ... Han var en flott gutt, som desverre hadde litt for mye å tenke på ;)

Men, som barn ( 4 år yngre enn meg) var han (og kompisen) som knoll og tott!! ;)

Godt å mimre det gode :0))

Skrevet

Trist historie..Tanten min mistet sin sønn på samme måte. ikke kjekt det nei. I tillegg har hun mistet en datter som druknet, ett barnebarn som ble brent i en bil og en i krybbedød. Noen får alt..Husker spesielt når sønnen hengte seg, onkel ble aldri den samme...Tante er sterkere og har pratet seg ut av det. Godt å få det ut!!

Skrevet

Mmm.....Mistet søsteren min for 4 mnd siden, hun var også en spesiell person.....hun fikk dessverre kreft, men fikk faktisk 3 1/2 år mer enn legene ga henne:-)

Det går aldri over denne sorgen, men den blir forhåpentligvis litt lettere å bære med seg etter hvert som årene går.

Gode minner er godt å ha!

Og jeg merket at 17.mai i år var spesiell, det var en som manglet hos oss......det kommer nok mange slike dager.....

Skrevet

Sorg er ikke forbeholdent noen enkelte den kan være like tung for hvem det en er. Men årsdagene , og andre høytidsdager er vanskelige når man mistet noen så nær. Tapet blir så tydelig slike dager. Men det er så fint at dere gir ham en naturlig del i deres liv. Det gjør godt å snakke om de som ikke lenger er ibland oss. Klem.

Skrevet

Sender bare en stor klem herfra :o)

Vært gjennom litt av vært du :o(

Take care, couse I care...

klemmer

Skrevet

Åhhh, uff..... Sant som du sier; noen får alt........ føler det har vært slik her og...

Uka etter broren min døde. døde pappas onkel, og den dagen begravelsen var, havnet min gode farmor på sykehuset... med hjerneblødning...66 år... og døde uka etter...

:(( I løpet av tre uker begravde vi tre familiemedlemmer. Helt sinnsykt!!!

Det beste er å prate om det!! Desverre er det ofte slik, at det er vi damer som er flinkere der. pappa prater om han, men gjerne når han har fått seg en øl eller fem..... Han synes det er grusomt vanskelig....

Tanten din ( og onkel da!!) må og ha opplevd mer enn noen fortjener.!! ;(

Men, av en eller annen grunn, må livet (desverre) gå videre, og da er det best å prate seg ut av det ja...)

Skrevet

Triste assosiasjoner til en dag som bare er lykke her i huset. 4 årsdagen til lillegutt, mamma&pappas 33 års bryllupsdag og min og samboers 9 årsdag.

Tenker på deg.

Skrevet

Uff, dette var gripende lesning!

Sender en trøsteklem fra meg også...

Skrevet

Uff, Attpåklatten... Kondolerer til deg...

Før i tiden ble det sagt; " tiden leger alle sår".......

.. Men, nei, det gjør ikke det!!

Men, sorgen blir lettere å bære med tiden!

Sorgen vil aldri forsvinne, og det kommer mange dager man vil ta det frem. Som, 17. mai, julaften, nyttårsaften, bursdager, dødsdagen, begravelsesdagen etc etc...

Og jeg merker, selv etter SÅ mange år, er det fortsatt like vondt! Men, desverre må man "akseptere" det, og prate om det, prate om han/hun osv... Det verste man kan gjøre er å ikke snakke om det!

Det hender jeg føler for å sette på en sang her, en sang som ble sunget i begravelsen ( Imagine ) , og det må jeg gjøre for å minne det vonde, for det er godt å få det ut innemllom. Da leser jeg og gjerne talen presten skrev til han...(( *snufs*

Men, det er godt, selv om det er vondt!!!

Vanskelig å forklare....

Men, man må kombinere det gode og det vonde!! For jeg kan like gjerne snakke om han neste dag, og le, og tenke på han med gode minner!!

Det er vel slik vi mennesker er skapt!? Vi er nok skapt slik, for å kunne overleve slike tragedier...:(

:)

Skrevet

Ja ,livet må gå videre. Onkel døde av kreft sist sommer...Så nå er tante alene, livredd for at vi "glemmer" henne. (inngift) Sender meldinger i ny og ne, for å holde kontakten. Hun bor langt unna.

Skrevet

Det er sant!!

man skal ikke glemme de som kunne vært hos oss!!

Og, det er faktisk godt å prate om det! Det merker jeg her i kveld. I dag har jeg gått i et vakum hele dagen, og bare vært nedfor, men sååå godt det er å få litt tanker, litt tårer, litt av det hele, ut av "systemet" ....

Skrevet

Så trist! Tenner lys for ham!

God klem

Skrevet

Takk Bente! ;)

Livet er ikke alltid en dans på roser nei...

Men... du verden så sterk man blir av det likevel ( du vet mer enn de fleste her inne da, hvordan de siste åra har vært....)

Jes! I take care ;)

Klem tilbake!

Skrevet

Uff ja..... :)) Men, nå fikk du meg til å smile og da ;0)

Gratulerer med guttens bursdag og dine foreldres bryllupsdag og deres 9 års dag ;0))

:)

Skrevet

huff...

noe så forferdelig trist å høre...

mange gode klemmer til deg rusketuska!

Skrevet

Trøsteklem til deg fra meg....

Skrevet

uff....

trøsteklem fra en som du ikke kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...