Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ja, 1. juni vil for meg, alltid være en dødsdag....(( Selv om jeg har navnedag i dag og.....desverre....( I dag er det 12 år siden broren min døde.....( Om 1 time er det eksakt 1 time, og 12 år siden faren min fant sin egen sønn, i garasjen...død...( Jeg husker den kvelden som om det skulle vært i går...... Lukta.... lyset den kvelden.... minner,..... synet av politi, ambulanse ( som ikke ville ha han med ) , likbil etc etc..... Fy faen for en kveld/natt!! ;(( Måtte bare få ut litt her........
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 uff....gode klemmer fra meg...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 uff da:( stor klem til deg..
bambi på isen Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Vet ikke hva jeg skal si. Ville bare gi deg en stoooor klem!!!
Torpekjærringa Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Uff ( ja, det skjønner jeg er en grusom dag for deg! masse trøsteklemmer fra meg !
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Uff så trist. Sender deg mange trøstende klemmer
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Uff så trist Sender deg en god klem
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Takk dere!! Nå renner ENDELIG!!! tårene her.... som er så kjipe å få ut innemellom.... Tusen takk!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Sender dg en liten solstråle jeg.. og en god klem!
FrkForsiktig Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor tok de han ikke med? pga etterforsking, eller? Sender deg mange gode klemmer
summer85 Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 uff, ja da skjønner jeg at det er en veldig trist dag for deg!! Sender over en god og varm klem til deg!
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2007 Var nok pga at ambulansepersonalet kunne konstantere at han var død... Og at det forelå en obduksjon ja... For å være helt ærlig... så vet jeg ikke engang hvem som tok han ned.... Han hengte seg...( Men, om det var min storebror ( som var der inne, og ba meg helt ærlig om å holde meg vekk derifra) eller om det var politiet eller...? ... jeg aner ikke.... Husker bare så godt at likbilen dro...... ... og i det de runder svingen, så kommer moren min syklenes... ... gud hjelp.... det er helt sinnsykt... !!! nesten så sinnsykt, at man ikke tror det er sant ... enda... etter 12 år...!!!
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2007 takk, Luka!! Leader og dere andre... Godt å få det "litt ut av systemet her" Lenge siden jeg har sett deg her Luka ( er sjeldent her selv da, men håper det står bra til med deg og dine
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Huff, så forferdelig :-( Hvor gammel ble han da - om jeg kan spørre?
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. juni 2007 #23 Skrevet 1. juni 2007 Huff så grusomt. Stooor klem
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 1. juni 2007 Han ble 19 år... Midt i russetida... Han var et spesielt menneske, med det mener jeg, han var så filosofisk det kan gå ann, brydde seg utrolig om andre mennesker, var perfeksjonist til de grader... og hadde spørsmål ikke lærerne kunne svare på engang ( fikk bare 5 og 6 !?) Men, hvorfor?? Aner ikke......( Bare spekulasjoner...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. juni 2007 #25 Skrevet 1. juni 2007 så forferdelig trist...Du må ta godt vare på di gode minnene om broren din.. Ta godt vare på deg selv.. klem fra meg til deg:-) Godt å ha en side som dette hvor du kan gå litt trøst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå