Gjest Skrevet 1. juni 2007 #26 Skrevet 1. juni 2007 gratulerer med jenta Isaac og Leah`s mamma:) ja de har sikkert vært i syden sammen..hihi;) ja han ligger også på grenseland,håper bare han ikke går over grensen...er møkklei alt som heter sykehus. han sover stort sett hele tiden,så må vekke han 3 hver time for å gi han mat,men når han først skjønner at det er mat han skal få så våkner han..hehe;) han kom 28:D tusen tkk til dere andre:D
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 2. juni 2007 #30 Skrevet 2. juni 2007 Hei vennen ) Så godt at dere fikk komme hjem allerede nå. Håper han holder seg frisk, så dere ikke må inn igjen... Kos deg med gutta dine. Stor og go'klem fra meg og jentene...
~Snublefot~ Skrevet 2. juni 2007 #32 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer! Er imponert over hvor tett du har fått barn, men det høres jo ut som du koser deg...;-) Masse lykke til videre med go'gutta og lilleprinsen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå