Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med jenta Isaac og Leah`s mamma:)

ja de har sikkert vært i syden sammen..hihi;)

 

ja han ligger også på grenseland,håper bare han ikke går over grensen...er møkklei alt som heter sykehus.

han sover stort sett hele tiden,så må vekke han 3 hver time for å gi han mat,men når han først skjønner at det er mat han skal få så våkner han..hehe;)

 

han kom 28:D

 

tusen tkk til dere andre:D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såå søt, gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer med skjønnheten!! :-)

Skrevet

Hei vennen :o)

 

Så godt at dere fikk komme hjem allerede nå. Håper han holder seg frisk, så dere ikke må inn igjen...

Kos deg med gutta dine.

 

Stor og go'klem fra meg og jentene...

Skrevet

gratulerer så mye!

nydelig liten gutt =)

Skrevet

Gratulerer!

 

Er imponert over hvor tett du har fått barn, men det høres jo ut som du koser deg...;-)

 

Masse lykke til videre med go'gutta og lilleprinsen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...