Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 men må opp igjen på sykehuset imorgen å ta gulsot prøver av nurket,men det gjør ingenting så lenge vi får være hjemme. nå skal vi bare kose oss,og gjøre storebrødrene kjent med han:) Eldstemann tar rollen veldig seriøst..hehe;) mens de 2 andre egentlig ikke bryr seg så mye enda. blir ikke mye nett på meg i tiden fremover nei;) nå når vi har fått enda en sjef i hus:p bilde under nicket mitt;)
Mulle :) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Velkommen hjem ) Nyyydelig han er .. Flott dere fikk komme ut så tidlig da Kos dere masse
Nit@™ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Så nydelig gutt! Gratulere så masse til hele familien! Kose dere masse sammen!
F-mor Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer!! Har du fått enda en premtur unge? Håper det går bra med dere! Hvor for tidlig var han født?
Mulle :) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Svarer jeg 9 uker før tiden kom han.. Og han er sååå nydelig
F-mor Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 oisann, var nå stor gutt da iallefall! Overrasket over hvor fort dem fikk komme hjem. Godt å høre det gikk bra!!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 han har vært igjennom 2 grundige legesjekker og alt er bra,så legen idag så ingen hensikt med å ikke sende oss hjem. han suger fint nå og. lykke til på jobb i helgen mulle;)
adelia*termin 18/10* Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 gratulerer så mye:) Han var kjempesøt:) Kos deg masse med babyen
børdi Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 så nydelig gutt grattla med den ferske babisen....:-)
*Rutletutt* Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 For en herlig liten gutt:o) Så flott at alt går fint med han.
Torpekjærringa Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer !!!!!!! Har nurket fått noe navn ennå?
Mynona Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så mye! Nydelig gutt var det. Det må jeg si, 4 barn på 4 år, jeg beundrer deg virkelig! Har det travelt nok med min ene jeg=)
katlinka Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med gutten Herlig med mange, tette barn
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 Han var vakker :-) Mon tro om det er han snulla vår har vært i syden med og fått den gyllene fargen, hehe. Snuppa her er 1 uke og vi har vært ca annenhver dag til gulsott sjekk. Hun ligger helt i grenseland så vi håper på å slippe lysbehandling.. Får håpe dere også slipper. Legg han ved vinduet eller under lysstoffrør. Det skal visst hjelpe på litt. Er han veldig slapp eller? Håper alt er bra med dere, masse lykke til :-) Hvilken dato kom han forresten?
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 #22 Skrevet 1. juni 2007 Så skjønn han er glanskvask:) Du er jammen meg produktiv på babymakingsfronten;) Skal nok mye til for å slå aldersforskjellen på nr. 2 og nr. 3 tipper jeg:) Tenk så heldig du er når du har fire herlige gutter som passer på deg når du blir eldre:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #24 Skrevet 1. juni 2007 godt å komme hjem dah!!!! gratulere så mye med lille Elias... må dere kose dere masse!!! klemmer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå