Gå til innhold

Hvilke nasjonaliteter har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe..interessant spørsmål=)

Bare nordmenn her i gården...har jeg gått glipp av noe da damer?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, for å sjokkere neffi må jeg bare svare ;-)

Norske

Svensk

Dansk

Irsk

Tjekkisk

Australsk

Det var vel det... ;-) Men ingen andre enn min samboer de siste 10 årene da.

Skrevet

Poenget er jo at de fleste her inne er anonyme uansett da, Twintipp.. Men det er kanskje ikke du?;o)

Skrevet

Hun er vel bare sjalu fordi ingen ville ligge med henne før hun møtte mannen eller no';)

New Zealand

Gresk

Irsk

Sveitsisk

Norske

Skrevet

En svensk og tre nordmenn ;o)

Men tråden ble startet i 2007, så det er sikkert mange som har fler å tilføye, hehe ;o)

Skrevet

Merkelig samfunn; blir hetset fordi jeg kun har hatt sex med to men i løpet av mitt 30 årige liv...

Skrevet

Klapp igjen a spetakkel, du bare MÅ si noe med en gang du ser nivket mitt...det vet alle på disse sidene..

og er visst ikke bare meg du "er ute etter"...har snakke med flere på disse sidene som føler du er etter dem...

ganske så patetisk...

Skrevet

Skal vi se:

Norge

Nederland

Sverige

Italia

England

Det var vel det..... hoho

Spetakkel: long time no see.... :) gjør ennå ditt beste "ser" jeg fniiis *klemmepå*

Skrevet

norsk

svensk

russisk

amerikansk

afrikaner

Skrevet

Bare norske.

Skulle feid over en engelskmann eller to før jeg traff mannen min:) For det har jeg alldti hatt lyst til. En litt sånn halvsjuskete brite.

Skrevet

Ehmm... neffi, våkn opp!

Var det ikek du som begynte hetsingen?

"er dere virkelig stolte av det?? Blir seriøst kvalm av å tenke på så mange dere har ligget med..." Need I say more?

Da jeg var 20 hadde jeg ligget med fler menn enn du kan telle på både fingre og tær. Og hva sier det deg om meg?

Skrevet

Ikke for å støtte Neffi, men noe sier det faktisk. Om du har ligget med over 20 stk før fylte 20 år sier det meg at du er noe ukritisk og kanskje har et noe dårlig selvbilde. Bare gjetning selvfølgelig, men det slår iallefall meg.

Skrevet

Det er mange grunner til at man har hatt mange sexpartnere.

Det sier ingenting om meg som person, mine verdier eller min virkelighet. Det sier kun at jeg muligens har gjort noen dårlige vurderinger, gjort noen feil. Altså, jeg er mennesklig! Evt at en er fryktelig gla i sex... :)

Skrevet

Eller ja, jeg kan være enig i at det sier NOE.

Men det sier ingenting negativt, som gir noen grunn til å bli kvalm.

Skrevet

Over 20 stk før fylte 20 år er i overkant for meg, men at det har noe med dårlig selvbilde å gjøre skjønner jeg ikke.

Bare nordmenn her, og antallet var det vel egentlig ikke spørsmål om. :-)

Skrevet

Poenget er at ingen har noe med å kommentere hvor mange andre har hatt sex med. Og hva er det som er kvalmt med det?

neffi kaller jo folk indirekte "løse". Men så kjenner vi vel alle neffi...

Fint og flott at hun bare har hatt behov for 2 sex-partnere. Men hvorfor dømmer hun folk som har hatt fler?

Skrevet

mener du en som ikke er bergenser..??

Skrevet

Dårlig selvtillit fører til dårligere selvfølelse, noe som øker risikoen for å ha mange tilfeldige seksualpartnere. Ofte ser man f.eks at kvinner som har blitt utsatt for seksuelt misbruk har mange tilfeldige partnere senere. Dette er da ganske allmenn kunnskap Solstråle, selv om det selvsagt ikke er slik i alle tilfeller der en kvinne har mange partnere.

Skrevet

Mulig det er allmenn kunnskap, men den har gått meg hus forbi. :-)

Nå er jeg vel "heldig", som ikke har blitt seksuelt misbrukt eller kjenner noen som har det.

Dessuten innbiller jeg meg at ei jente med dårlig selvtillit/selvfølelse har problemer med å utlevere seg selv seksuelt - men godt mulig det er feil.

Skrevet

Norsk, engelsk, svensk og ungarsk! hehe...

Skrevet

Hei!

Bare etnisk norske og én svenske her:-)) Har hatt lyst på flere fra andre kulturer jeg, men det har nå aldri blitt slik. Er litt for "blyg" ama....;-))

Skrevet

Nordmenn seff

Chilenere¨

Peru

Italia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...