cherry coke Skrevet 19. juli 2009 #51 Skrevet 19. juli 2009 Hehehe..interessant spørsmål=) Bare nordmenn her i gården...har jeg gått glipp av noe da damer?;-)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #52 Skrevet 19. juli 2009 He he, for å sjokkere neffi må jeg bare svare ;-) Norske Svensk Dansk Irsk Tjekkisk Australsk Det var vel det... ;-) Men ingen andre enn min samboer de siste 10 årene da.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #53 Skrevet 19. juli 2009 Poenget er jo at de fleste her inne er anonyme uansett da, Twintipp.. Men det er kanskje ikke du?;o)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. juli 2009 #54 Skrevet 19. juli 2009 Hun er vel bare sjalu fordi ingen ville ligge med henne før hun møtte mannen eller no';) New Zealand Gresk Irsk Sveitsisk Norske
PopUp Skrevet 19. juli 2009 #55 Skrevet 19. juli 2009 En svensk og tre nordmenn ;o) Men tråden ble startet i 2007, så det er sikkert mange som har fler å tilføye, hehe ;o)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #56 Skrevet 19. juli 2009 Merkelig samfunn; blir hetset fordi jeg kun har hatt sex med to men i løpet av mitt 30 årige liv...
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #58 Skrevet 19. juli 2009 Klapp igjen a spetakkel, du bare MÅ si noe med en gang du ser nivket mitt...det vet alle på disse sidene.. og er visst ikke bare meg du "er ute etter"...har snakke med flere på disse sidene som føler du er etter dem... ganske så patetisk...
Under den hvite bro Skrevet 19. juli 2009 #60 Skrevet 19. juli 2009 Skal vi se: Norge Nederland Sverige Italia England Det var vel det..... hoho Spetakkel: long time no see.... gjør ennå ditt beste "ser" jeg fniiis *klemmepå*
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #62 Skrevet 19. juli 2009 Bare norske. Skulle feid over en engelskmann eller to før jeg traff mannen min:) For det har jeg alldti hatt lyst til. En litt sånn halvsjuskete brite.
malingus Skrevet 19. juli 2009 #63 Skrevet 19. juli 2009 Ehmm... neffi, våkn opp! Var det ikek du som begynte hetsingen? "er dere virkelig stolte av det?? Blir seriøst kvalm av å tenke på så mange dere har ligget med..." Need I say more? Da jeg var 20 hadde jeg ligget med fler menn enn du kan telle på både fingre og tær. Og hva sier det deg om meg?
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #64 Skrevet 19. juli 2009 Ikke for å støtte Neffi, men noe sier det faktisk. Om du har ligget med over 20 stk før fylte 20 år sier det meg at du er noe ukritisk og kanskje har et noe dårlig selvbilde. Bare gjetning selvfølgelig, men det slår iallefall meg.
malingus Skrevet 19. juli 2009 #65 Skrevet 19. juli 2009 Det er mange grunner til at man har hatt mange sexpartnere. Det sier ingenting om meg som person, mine verdier eller min virkelighet. Det sier kun at jeg muligens har gjort noen dårlige vurderinger, gjort noen feil. Altså, jeg er mennesklig! Evt at en er fryktelig gla i sex...
malingus Skrevet 19. juli 2009 #66 Skrevet 19. juli 2009 Eller ja, jeg kan være enig i at det sier NOE. Men det sier ingenting negativt, som gir noen grunn til å bli kvalm.
solstråle69 Skrevet 19. juli 2009 #67 Skrevet 19. juli 2009 Over 20 stk før fylte 20 år er i overkant for meg, men at det har noe med dårlig selvbilde å gjøre skjønner jeg ikke. Bare nordmenn her, og antallet var det vel egentlig ikke spørsmål om. :-)
malingus Skrevet 19. juli 2009 #68 Skrevet 19. juli 2009 Poenget er at ingen har noe med å kommentere hvor mange andre har hatt sex med. Og hva er det som er kvalmt med det? neffi kaller jo folk indirekte "løse". Men så kjenner vi vel alle neffi... Fint og flott at hun bare har hatt behov for 2 sex-partnere. Men hvorfor dømmer hun folk som har hatt fler?
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #70 Skrevet 19. juli 2009 Dårlig selvtillit fører til dårligere selvfølelse, noe som øker risikoen for å ha mange tilfeldige seksualpartnere. Ofte ser man f.eks at kvinner som har blitt utsatt for seksuelt misbruk har mange tilfeldige partnere senere. Dette er da ganske allmenn kunnskap Solstråle, selv om det selvsagt ikke er slik i alle tilfeller der en kvinne har mange partnere.
solstråle69 Skrevet 19. juli 2009 #71 Skrevet 19. juli 2009 Mulig det er allmenn kunnskap, men den har gått meg hus forbi. :-) Nå er jeg vel "heldig", som ikke har blitt seksuelt misbrukt eller kjenner noen som har det. Dessuten innbiller jeg meg at ei jente med dårlig selvtillit/selvfølelse har problemer med å utlevere seg selv seksuelt - men godt mulig det er feil.
Dojamor Skrevet 20. juli 2009 #73 Skrevet 20. juli 2009 Hei! Bare etnisk norske og én svenske her:-)) Har hatt lyst på flere fra andre kulturer jeg, men det har nå aldri blitt slik. Er litt for "blyg" ama....;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå