ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 hmm....hehe..norsker bare her..
Stratos med 3 barn Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Idiotisk spørsmål! Kanskje du kan svare på det selv også? Men iom det er så nysgjerrig skal du få svar! Kun nordmenn. Er jeg rasist da eller hve vil du frem til? Må bare spørre
Luca Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Men herregud da:-) Her spørres det virkelig om alt mellom himmel og jord, og jeg hopper som regel glatt over de "jeg-kjeder-meg" spørsmålene...men denne var orginal må jeg si:-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 hehe..mange spm som er dumme rundt på disse sidene da..men dette var ikke blandt de dummeste,sett værre..=)
Fiolinen Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 norge kypros spania danmark tyrkia Vel det var vel det, ikke noe å være flau over de vel...kjekke gutter alle sammen.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 teller det at sambo er adoptert fra korea? også var det en filipiner en gang da.. knis
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Her er det ikke mye. Norsk Colombia (vet ikke ka de kalles jeg, men pen var han Også var det en fra kristiansand,teller han eller?? ;p
Felix&Lurifax Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 mmmm, måtte begynne å tenke nå...et par engelske, ellers norske. Men jeg har klint med en afrikaner og en tyrker!
3 små og en mamma Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Men gud for et spm du stiller, for så å ikke legge ut dine private affærer selv? nei det har du ikke noe med..
3 små og en mamma Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 skulle være et ;o) på slutten der... svar selv da..og hvorfor lurer du?
Gjest_1001 Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Gresk (hehe, en kamerat av meg da...) Norsk Ene eksen min var halvt skotsk Det er nok det
~mamma~ Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor er det plutselig så mange som klager på et slikt spørsmål? Det er jo stadig vekk "tåpelige" spørsmål her inne, men det er sjelden noen får så mye pepper for å spørre. Jeg har foresten bare ligget med norske menn.
♥ma-lo♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2007 Enig! Dette spørsmålet er jo ikke verre enn andre sex-spørsmål. Norsk Tysk
Bertie_84 Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Norsk Engelsk Sveitser Og en bergenser:P hehe....
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Nordmenn Svensker og en ire ( nemlig sambo )
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Syns ikke dette spørsmålet var noe dummere enn mange andre spørsmål her inne, men HI burde vel kanskje kosta på seg å svare på sitt eget spørsmål... -norsk -tyrkisk -albaner -svensk
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 Nordmenn en franskmann en greskamerikaner en bosnier en bergenser
lenej :o) Skrevet 1. juni 2007 #23 Skrevet 1. juni 2007 hmm.. -nordmenn? -en same -tromsøværinga -harstadværinga åsså dem som klare å bosette seg i reisadaln, å i kåfjord-daln.. (den va intern for oss som bor her oppe da..) huff, er ikke så internasjonal, eg...
winneboo Skrevet 1. juni 2007 #24 Skrevet 1. juni 2007 Hmm en svensk og to amerikanere, resten norske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå