Gå til innhold

Hvilke nasjonaliteter har du ligget med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjukt spørsmål egentlig!

Skrevet

hmm....hehe..norsker bare her..

Skrevet

Idiotisk spørsmål! Kanskje du kan svare på det selv også? Men iom det er så nysgjerrig skal du få svar! Kun nordmenn. Er jeg rasist da eller hve vil du frem til?

Må bare spørre :)

Skrevet

Men herregud da:-) Her spørres det virkelig om alt mellom himmel og jord, og jeg hopper som regel glatt over de "jeg-kjeder-meg" spørsmålene...men denne var orginal må jeg si:-)

Skrevet

hehe..mange spm som er dumme rundt på disse sidene da..men dette var ikke blandt de dummeste,sett værre..=)

Skrevet

norge

kypros

spania

danmark

tyrkia

 

Vel det var vel det, ikke noe å være flau over de vel...kjekke gutter alle sammen.

Skrevet

teller det at sambo er adoptert fra korea?:) også var det en filipiner en gang da..:) knis

Skrevet

Her er det ikke mye.

Norsk

Colombia (vet ikke ka de kalles jeg, men pen var han ;)

 

Også var det en fra kristiansand,teller han eller?? ;p

Skrevet

mmmm, måtte begynne å tenke nå...et par engelske, ellers norske. Men jeg har klint med en afrikaner og en tyrker!

Skrevet

og norsk da selvfølgelig:)

Skrevet

Men gud for et spm du stiller, for så å ikke legge ut dine private affærer selv? nei det har du ikke noe med..

Skrevet

skulle være et ;o) på slutten der...

 

svar selv da..og hvorfor lurer du?

Skrevet

Gresk (hehe, en kamerat av meg da...)

 

Norsk

 

Ene eksen min var halvt skotsk

 

Det er nok det

Skrevet

Hvorfor er det plutselig så mange som klager på et slikt spørsmål? Det er jo stadig vekk "tåpelige" spørsmål her inne, men det er sjelden noen får så mye pepper for å spørre.

 

Jeg har foresten bare ligget med norske menn.

Skrevet

Enig! Dette spørsmålet er jo ikke verre enn andre sex-spørsmål.

 

Norsk

Tysk

Skrevet

Norsk

Engelsk

Sveitser

 

Og en bergenser:P hehe....

 

 

Skrevet

Nordmenn

Svensker

og en ire ( nemlig sambo )

Skrevet

Syns ikke dette spørsmålet var noe dummere enn mange andre spørsmål her inne, men HI burde vel kanskje kosta på seg å svare på sitt eget spørsmål...

 

-norsk

-tyrkisk

-albaner

-svensk

Skrevet

Nordmenn

en franskmann

en greskamerikaner

en bosnier

en bergenser

Skrevet

-norsk

-amerikansk

-australsk

Skrevet

hmm..

-nordmenn?

-en same

-tromsøværinga

-harstadværinga

åsså dem som klare å bosette seg i reisadaln, å i kåfjord-daln.. (den va intern for oss som bor her oppe da..)

 

huff, er ikke så internasjonal, eg...

Skrevet

Hmm en svensk og to amerikanere, resten norske.

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...