Gjest julimamma Skrevet 30. mai 2007 #52 Skrevet 30. mai 2007 Har termin 23.juni -24 dager igjen:) Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #53 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har termin 16 juni og skal føde på Haukeland. Begynner å bli nokså klar, ja!! Var på sykehuset i går og fikk vite at jeg har 1 cm åpning! Håper dette er et signal på at det skjer noe snart:)
idamor83 Skrevet 30. mai 2007 #54 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har termin 7 juni og skal føde på gjøvik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå