Gå til innhold

Mange med termin i Juni??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 20 juni! skal føde på sykehuset Buskerud i Drammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin den 28 juni=)

Satser på at fødselen skjer på KK i Bergen;)

Skrevet

har termin 13.juni . skal føde på tønsberg sykehus

Skrevet

Har termin 25 juni og skal føde på tønsberg skehus

Skrevet

Jeg har termin 18.juni. Skal føde i Kristiansund.

Skrevet

Jeg har også termin 28. juni og skal føde på Rikshospitalet. Vi venter en gutt.

Skrevet

Tiril.....da er vi nesten likt da!! Jeg oxo skal ha en gutt den 21 Juni på SUS :)

Skrevet

Så spennede da :)

Skrevet

12 juni,.. venter gutt,.. og skal føde på Haukeland

Skrevet

14. juni - i Bærum

Skrevet

jeps... 19. juni mener legen det kommer en liten keiserinne.... kristiansund.

Skrevet

termin 13 juni og skal føde på narvik sykenus.

Skrevet

13.juni er nå termindatoen hvertfall. Skal føde på Haukeland. =)

Skrevet

13. juni og Haukeland her også:) Hadde siste eksamen i dag, så håper jeg får litt tid til å kose meg med graviditeten før hun kommer..

Skrevet

13. juni her også..venter jente, plass på ullevål..føler noen av dere at dere kommer til og føde på terminen, el før/etter? Jeg håper vi slipper overtid, iallefall..hehe

Skrevet

Skal ha ks på fredrikstad 21 juni :)

Skrevet

Har termin 19.Juni. Skal føde jente nr.2 på fødestuen i Tønsberg:D

Skrevet

Termin 19. juni føde på levanger

Skrevet

Har termin 11. juni skal føde på St. Olavs.

 

Begynner å bli veldig klar!!!

Skrevet

Termin 10.juni og skal føde på rikshospitalet. Begynner å bli veldig klar jeg også:) Venter en liten jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...