Myrnia 4barnsmamma Skrevet 30. mai 2007 #26 Skrevet 30. mai 2007 Termin 20 juni! skal føde på sykehuset Buskerud i Drammen.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 30. mai 2007 #27 Skrevet 30. mai 2007 Har termin den 28 juni=) Satser på at fødselen skjer på KK i Bergen;)
nybakt_mamma Skrevet 30. mai 2007 #28 Skrevet 30. mai 2007 har termin 13.juni . skal føde på tønsberg sykehus
krizzi Skrevet 30. mai 2007 #29 Skrevet 30. mai 2007 Har termin 25 juni og skal føde på tønsberg skehus
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 30. mai 2007 #30 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har termin 18.juni. Skal føde i Kristiansund.
Kosermeg Skrevet 30. mai 2007 #32 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har også termin 28. juni og skal føde på Rikshospitalet. Vi venter en gutt.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 30. mai 2007 #34 Skrevet 30. mai 2007 Tiril.....da er vi nesten likt da!! Jeg oxo skal ha en gutt den 21 Juni på SUS
natemor til 2 Skrevet 30. mai 2007 #36 Skrevet 30. mai 2007 12 juni,.. venter gutt,.. og skal føde på Haukeland
**Hege&Amalie** Skrevet 30. mai 2007 #40 Skrevet 30. mai 2007 jeps... 19. juni mener legen det kommer en liten keiserinne.... kristiansund.
2 prinsesse +? Skrevet 30. mai 2007 #41 Skrevet 30. mai 2007 termin 13 juni og skal føde på narvik sykenus.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 30. mai 2007 #42 Skrevet 30. mai 2007 13.juni er nå termindatoen hvertfall. Skal føde på Haukeland. =)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #43 Skrevet 30. mai 2007 13. juni og Haukeland her også Hadde siste eksamen i dag, så håper jeg får litt tid til å kose meg med graviditeten før hun kommer..
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 30. mai 2007 #44 Skrevet 30. mai 2007 13. juni her også..venter jente, plass på ullevål..føler noen av dere at dere kommer til og føde på terminen, el før/etter? Jeg håper vi slipper overtid, iallefall..hehe
doble Skrevet 30. mai 2007 #47 Skrevet 30. mai 2007 Har termin 19.Juni. Skal føde jente nr.2 på fødestuen i Tønsberg:D
MAHG Skrevet 30. mai 2007 #49 Skrevet 30. mai 2007 Har termin 11. juni skal føde på St. Olavs. Begynner å bli veldig klar!!!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 30. mai 2007 #50 Skrevet 30. mai 2007 Termin 10.juni og skal føde på rikshospitalet. Begynner å bli veldig klar jeg også Venter en liten jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå