Gjest Skrevet 28. mai 2007 #27 Skrevet 28. mai 2007 så på noen av de andre svarene på en tråd her å der var det ufatteli mange syke svar på hva jenter hadde brukt.. må jo være ærlig å si at noen av tingene hørtes litt merkelig ut. slik som maisskolbe.. hmm.. å blyant...?.. hva i all verden er vitsen med det da.?. det er klart hmm.. en maiskolbe, jeg fatter jo poenge.. men er ikke det litt over the top?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #28 Skrevet 28. mai 2007 ikke for det jeg er ikke noe prippen eller noe sånt. men jeg er litt mer klar for ting som er lagd for å brukes til slikt,hehe det finnes jo masse deili man kan kjøpe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå