Gå til innhold

ingen her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så på noen av de andre svarene på en tråd her å der var det ufatteli mange syke svar på hva jenter hadde brukt.. må jo være ærlig å si at noen av tingene hørtes litt merkelig ut. slik som maisskolbe.. hmm..

å blyant...?.. hva i all verden er vitsen med det da.?. det er klart hmm.. en maiskolbe, jeg fatter jo poenge.. men er ikke det litt over the top?

Skrevet

ikke for det jeg er ikke noe prippen eller noe sånt. men jeg er litt mer klar for ting som er lagd for å brukes til slikt,hehe det finnes jo masse deili man kan kjøpe da.

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...