Gå til innhold

ingen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er spennende å være her, spennende å se hva andre har skrevet å slikt.hvorfor er du her?

Skrevet

har du samboer? er hun like opptatt av sex som deg?

Skrevet

Ja har samboer. Vi er dessverre inne i en liten tørkeperiode for tiden... :-( er du sambo?

Skrevet

ja, jeg har samboer.. men har egentlig samme problemet som deg. men nå har vi jo vært i lag i noen år.. så den samme glamorøse hverdag sexen kan man vel ikke forvente lengre...

Skrevet

ja det er vel slik det blir det....ikke vært sammen så lenge vi da men...

Skrevet

hva er det som er problemet? kansje jeg kan hjelpe..

Skrevet

er jeg som har skylden i det, så må vel ta tida til hjelp. hva er deres problem?

Skrevet

hva har du gjort?vi har vel strengt tatt ikke noen spesielle problemer, det er vel heller at jeg er litt *lei*.. ikke det at jeg ikke vil ha sex med han altså. bare at jeg ikke tenner på han som før..

Skrevet

dreit meg ut på nettet, da jeg søkte litt spenning. Ikke noe utroskap, men altfor mye hemmelkighetskremmeri. Har endelig fått opp øynene nå, synd det måtte noe slikt til....

Skrevet

nei, hadde kontaktannonse. Var aldri meningen å treffe noen. Kun barnslig spenning.

Skrevet

ups.. det var jo ikke spesiellt bra da.. skjønner godt at hun ble sint på deg! er straffen at du ikke får sex?

Skrevet

av og til tenker jeg på at jeg kansje er forr mye opptatt av sex. tenker på sex stort sett hele dagen.våren er den værste årstiden for meg.vet ikke hvorfor men jeg er vel vårkåt tenker jeg,hehe

Skrevet

nei det er vel ikke det, men hun føler forståelig ikke noe for å ha sex med meg akkurat nå. Jeg klandrer henne ikke!!!!!

Skrevet

nei,sånn er det.som man reder ligger man. bra du har denne siden da.. synes define er en bra shampoo jeg iaffal, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...