Gå til innhold

Ny her.....


hjemmekanskje???

Anbefalte innlegg

Det var mange kloke ord på en gang :o) Takker for det....

 

Både gruer og gleder meg til timen imorra. Blir spennende. Håper bare jeg treffer en av gyn jeg har hatt tidligere... Ikke spes ok med stadig ny gyn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=)

 

Etter ett år med smerter og helvete fant legene ut i november i fjor at jeg hadde endometriose. Jeg har ikke gått på prevansjon tidligere, og aldri blitt gravid. Fikk operasjon med engang, og de fjernet alt de kunne se... I Februar fikk jeg meg ny kjæreste, og vi var ikke sammen lengre enn en mnd så var jeg gravid=)

 

Så jeg mener absolutt at det at de fjernet endomertiosen gjorde at jeg faktisk ble myyyyyyyye lettere gravid.. Det mente oxo legene.. og de var jo selvfølgelig også glade for at jeg nå er gravid og med det holder endo i sjakk.

 

Så tror du kan ta det helt med ro=)

 

 

Mvh Moi=) som er gravid i 18 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

lykke til med graviditeten, Moi, så fint at du har lykkes. Det er jo så rart at noen forblir barnløse mens andre blir gravide med en gang etter lap, og innerst inne tror jeg at det er flere faktorer enn akkurat den diagnosen som er hinderet. F.eks mannen, eller andre uoppdagede "daiagnoser"og siden du skiftet partner og ble gravid, så vet man aldri om det var et sjakktrekk i seg selv:-)

 

Jeg tror ihvertfall det, at med oss så går det rett og slett ikke, uansett hjelp og lap, fordi det er andre ting som lurer... Men: det er alfa omega å tro innerst inne, og det gjør jeg jo så klart!:-)

 

Når det gjelder 'ønsker en til', så har jo du barn fra før, så for deg ordner det seg nok, jeg har ihvertfall sterk tro på det. Lykke til med timen i morgen, da, ikke bli skuffet om du skulle få en annen gynekolog, men lag en liste med spørsmål- det er alltid ting man glemmer, så det er like greit å bare spørre i vei med en jukselapp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Du høres ut som en utrolig smart og fornuftig dame, ella72. Beundrer deg for realismen din og at du klarer å se slik på det... Håper dere og kan oppleve det vi har opplevd. Unner alle mennesker det.......

 

Mannen min har få antall svømmere så det kan være vårt problem. Alt annet virker jo fint med meg nå...

 

Timen idag gikk skikkelig dritt. Veldig deppa og helt på gråten. Fikk hun som opererte meg. Greit nok det men føler ikke at hun tar meg alvorlig. I tillegg var det bare rot og rør... Hun forrige hadde ikke gitt beskjed videre. Ingen visste hvor papirene mine var. Så nå håper jeg bare at alt blir funnet og at søknaden blir sendt... Burde vært gjort for en måned siden. Helt utrolig. Kommer nok til å ringe om noen uker for å sjekke at den faktisk er sendt. Kan ta tid før brevet fra riksen kommer pga ferie.... Hvor lang tid tok det før dere fikk svar om at søknaden var mottat?

 

Imorra reiser vi på ferie noen dager. Gleder meg veldig til det. Blir godt å få litt annet å tenke på.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelige ord fra deg, tusen takk for det, og jeg også håper at vi vil lykkes:-)

 

Dersom mannen din har dårlige svømmere, så er ikke det det største hinderet. Så lenge det ikke er noe veldig problematisk hos kvinnen, kan svært mye løses så lenge problemet ligger hos mannen, f.eks få antall svømmere. Så med drahjelp, f.eks prøverør, er det mange som lykkes.

 

Nei, så kjedelig at timen gikk så dårlig! Sånn kan jeg føle det også når jeg er hos lege, de har liten tid, og har ikke hatt tid til å sette seg ordentlig inn i problemtet. Var dette på riksen eller? Men jeg forstår ikke at ikke søknaden er sendt? Er ikke dette internt på riksen? Dersom du opererte det, vil papirene vel gå inn i journalen din?

 

Jeg fikk jo innkalling fra riksen noen uker etter lap. Opererte du på et annet sykehus? Dette skjønner jeg ingenting av.

 

Jeg kjenner jeg blir fortvilet på dine vegne, det er ikke sånne problemer du skal bry deg med nå. Det er jo rart om ikke søknaden er sendt, dette synes jeg du skal få et svar på. RIng og spør.

 

God ferie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører et annet sykehus så derfor må papirene sendes. Og derfor tar det nok litt lenger tid også. Mye rot og rør. Gyn jeg var hos nå var så opphengt i at det var mye problemer internt og at Riksen krevde så mye som Riksen selv kunne ordnet + + + Ja, ja. Håper hun fikk ut fingeren og fikk sendt papirene forrige uke. Kanskje jeg ringer til uka og sjekker om det er gjort. Kjededelig å vente mer enn man må lissom...

 

Kost oss på tur, deilig å komme bort litt. Hjemme igjen nå. Blir litt sløving. Og ser an været. Er meget lei regnvær nå asså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...