Gå til innhold

Jenteklubben


Skurvelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vente åsså ei lita pia den 15 november..... =) kjæmpe fin opplevelse å være på UL å se at alt va ok=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har to prinsesser fra før av, men har lyst på ei til...men nurket var for sjenert for jordmora og gjemte seg så godt som mulig så vi fikk ikke sett kjønnet... har termin 16 nov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig melde meg inn:) Får vist ei lita skjønn prinsesse. Jordmor sa at det ikke var 100% og ikke ville garantere noe, men trodde det. hehe godt nok for meg det;) Lille tulla kommer 27 november:) Liten vinter baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg hadde signert meg på....

 

Får ei jente rundt om 23 november :-) Dette er vårt første barn! Skal føde på Bærum sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter jente nr fem!! Dette er barn nr seks, så det er en hane i kullet også!! Men det er mannen min og meg sitt første barn i lag. Han har to jenter fra før og jeg har to jenter og en gutt. Alle er kjempespente. Barna fikk være med på ultralyd for å se den lille jenta der inne også. Termin ble satt til 24 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter jente 29 november - mistenker at jeg er lenger på vei, men hun kommer når hun vil :)

Har ei jente på 3,5år fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venter også jente i månedsskifte november/desember (termin 28/11 og 3/12) Skal føde på Riksen. Har en sønn på 6 år fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...