Gå til innhold

Jenteklubben


Skurvelurven

Anbefalte innlegg

Her kan alle jentemammaer signe opp når de har vært på ultralyd og fått beskjed om at de venter en liten prinsesse. Så får vi oversikten her i Novemberklubben over hvem som venter hva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er søtt med jenter syns jeg.. jeg har 2 gutter og 2 jenter fra før, og nå kommer da jente nr 3.. så det passer egentlig veldig godt for jeg har så mye jente ting etter ho minste.. så det var veldig praktisk.. så på ett annet innlegg av du indelig ønska deg jente Anele, så gratulerer så mye.. ønsker deg masse lykke til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Var på ul i dag, og venter visst ei lita jente jeg oxo :)

Fikk fremskyndet terminen noen dager også, til 29 okt, men blir værende her i november klubben allikevel jeg, er nå så tett oppunder nov uansett ;) Gratulerer t alle andre som også har ei lita prinsesse i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kaste meg på denne, en perfekt liten frøken kommer rundt 9 nov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir mest sannsynlig ei jente på oss, men litt tvil på grunn av navlestrengen lå i veien. Termindatoen forandret seg ikke, 7. nov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!vi venter også ei lidå jenta=)hehe har termin den 9 nov.er det noen mager som begynner å poppe frem nå?lenge siden eg har vert inne på denne siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) var på andre UL i dag og fikk konstatert ei frisk lita prinsesse:) så nå er det bare å glede seg... fikk termin 11 november i stedet for 7, så var ikke store forskjellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter en liten jente 26 november. tihi var litt kortere en det jeg trodde. jordmor sa at jeg ikke måtte halsuge henne vist jeg fikk en gutt.

jenter er vist litt vanskelig å se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vite at vi venter ei lita "snelle"! Termin 23. november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...